از برپایی مجالس روضه تا اجرای پویش قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) 


از برپایی مجالس روضه تا اجرای پویش قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) 

فهیمه برخان گفت: عصر امروز به مناسبت رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مجلس روضه ویژه بانوان برگزار شد.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به برنامه های پایانی ماه صفر، گفت: عصر امروز به مناسبت رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) مجلس روضه ویژه بانوان برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: عصر پنج شنبه نیز هم زمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) مجلس روضه همراه با سخنرانی و مداحی ویژه بانوان برگزار می شود.


وی بیان کرد: مجالس روضه اهل بیت (ع) کلاس درس اخلاق و معرفت است و ما با برپایی این مجالس قصد داریم بانوان را با سبک زندگی و سیره ائمه اطهار (ع) بیشتر آشنا کنیم و از این طریق برای آنها الگوسازی کنیم.


برخان ابراز کرد: طرح ملی شنبه های کتاب نیز در آستانه سالروز رحلت رسول اکرم (ص) با معرفی کتابی تحت عنوان سیره پیامبر اکرم (ص) اجرا شد تا نمازگزاران با مطالعه این کتاب، با سیره آن حضرت بیشتر آشنا شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج اضافه کرد: در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم تحت عنوان شکوه مادری از خواهر شهید میثم افغانی که اسوه صبر و استقامت است تجلیل شد.


وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های مناسبتی این ایام برگزاری ختم قرآن کریم است که با مشارکت بانوان مسجدی در حال برگزاری است.


برخان ادامه داد: همچنین طبق روال هر ساله هم زمان با سالروز رحلت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شله زرد و آش نذری پخت شده و در بین اهالی محله توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج عنوان کرد: طرح اطعام کریمانه یکی دیگر از برنامه های پایانی ماه صفر است و در نظر داریم تا سالروز شهادت امام رضا (ع ) تعداد یکهزار و ۵۰۰ پرس غذای نذری در بین عزاداران توزیع کنیم.


وی در خاتمه عنوان کرد: علاوه بر این نیز هم زمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) پویش قرائت صلوات خاصه برگزار می شود.

پایان پیام/586

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ ریخت و قیافه سحر قریشی در خیابانهای نیویورک آمریکا