تردیدهای ردبول در تغییر موتور مکس ورشتپن


فرمول یک ایران – ماساشی یاماموتو، رئیس بخش فرمول یک هوندا فاش کرد که او بود که هلموت مارکو را متقاعد کرد موتور مکس ورشتپن را در سوچی تغییر دهد. مکس پس از دریافت جریمه بخاطر تعویض انجین خود، مسابقه را از انتهای پیست شروع کرد و هدف او این بود مسابقه را در رتبه ای تمام کند که کمترین صدمه را در رقابت با لوئیس همیلتون به او بزند. رتبه دومی و این...

فرمول یک ایران – ماساشی یاماموتو، رئیس بخش فرمول یک هوندا فاش کرد که او بود که هلموت مارکو را متقاعد کرد موتور مکس ورشتپن را در سوچی تغییر دهد.

مکس پس از دریافت جریمه بخاطر تعویض انجین خود، مسابقه را از انتهای پیست شروع کرد و هدف او این بود مسابقه را در رتبه ای تمام کند که کمترین صدمه را در رقابت با لوئیس همیلتون به او بزند.

رتبه دومی و این امتیاز برای مکس موفقیت بزرگی بود و از آن سو نیز لوئیس توانست امتیاز کامل را کسب کند.

رئیس بخش فرمول یک هوندا گفت:

ما در ابتدا می دانستیم مرسدس در آنجا سریعتر خواهد بود و ستاپ ماشین ها کاملاً متفاوت است، بنابراین فکر می کردیم آنها 1-2 داشته باشند.

مقام دوم مکس بهترین کاری بود که می توانستیم انجام دهیم تا خسارت را به حداقل برسانیم. ما همچنین توانستیم موتور چهارم را نیز قرار دهیم، بنابراین فکر می کنم این مزیتی برای ما ایجاد می کند.

ما مجبور بودیم پاوریونیت چهارم را قرار دهیم، بنابراین تصمیم خوبی برای قرار دادنش [در سوچی] بود.

این تصمیم دشواری بود زیرا ما تعدادی گزینه داشتیم و باید شرایط تمرین اول را بررسی می کردیم و می دیدیم که چه کاری می توانیم انجام دهیم. شنیدم ردبول تا انتها در مورد آن شک داشت.

از این استراتژی راضی هستم زیرا با آقای مارکو صحبت می کردم و شخصاً فکر می کردم روسیه مکان مناسبی برای نصب موتور چهارم خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی