فتحعلی اویسی طنز ویژه خود را داشت/دوروی یک بازیگر در مقابل و پشت دوربین


فتحعلی اویسی طنز ویژه خود را داشت/دوروی یک بازیگر در مقابل و پشت دوربین

مریم سعادت با ابراز تاسف از درگشذت فتحعلی اویسی، خاطراتی از همکاری با او در سریال بدون شرح را بیان کرد.

مریم سعادت بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر که با مرحوم فتحعلی اویسی در سریال «بدون شرح» همبازی بوده است، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون موج ضمن ابراز تاسف برای درگذشت این بازیگر پیشکسوت بیان کرد: از چند روز گذشته که شنیدم ایشان در بیمارستان بستری شده اند، بسیار ناراحت شدم و باید بگویم از شنیدن خبر فوت این هنرمند توانا بسیار اندوهگین و متاسف هستم.

وی ادامه داد: من و مرحوم اویسی در سریال «بدون شرح» باهم همبازی بودیم و من ایشان را قبل از این سریال نمی شناختم اما از اینکه همراه ایشان بودم بسیار خوشحالم و باید بگویم فتحعلی اویسی هم بازی بسیار خوبی برایم بود.

بازیگر سریال بدون شرح تاکید کرد: جالب است بدانید که ایشان برخلاف آنکه در سریال طنز ایفای نقش می کرد پشت صحنه فردی بسیار جدی بود و گاهی ما به ایشان می گفتیم چگونه است که جلوی دوربین انقدر طنازی می کنید و پشت دوربین جدی هستید.

سعادت در پایان با اشاره به اینکه طنز ایشان ویژه خودشان بود، مطرح کرد: نویسندگان «بدون شرح» که بسیار نویسندگان خوبی بودند، دیالوگ های مرحوم اویسی را باتوجه به طنزی که ایشان برای خودش داشت، می نوشتند و ایشان بازی می کرد در حقیقت طنز ویژه ای را که مختص خود ایشان بود، می توان به عنوان یکی از بارزترین ویژگی های ایشان به عنوان بازیگر برشمرد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر