راجر هانت، مهاجم اسطوره ای لیورپول در 83 سالگی در گذشت


راجر هانت، مهاجم اسطوره ای لیورپول در 83 سالگی در گذشت

مهاجم اسطوره ای باشگاه لیورپول در سن 83 سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، راجر هانت، دومین گلزن برتر تمام ادوار لیورپول روز گذشته و بعد از مدت ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری در سن 83 سالگی و در منزل خود در گذشت. این بازیکن در 492 بازی در پیراهن لیورپول موفق شده بود 285 گل به ثمر برساند. هانت همچنین سابقه قهرمانی در جام جهانی به همراه تیم ملی انگلیس در سال 1966 را دارد.

هانت در سن 20 سالگی و ژولای 1958 به لیورپول آمد و 11 سال و نیم در این تیم روزهای موفقی را سپری کرد. او سال ها برترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول بود تا این که یان راش در سال 1992 رکورد این مهاجم را می شکند. با این وجود هیچ مهاجمی تا به حال نتوانسته بیشتر از هانت در لیگ برای لیورپول گلزنی کند. هانت 244 گل خود را در لیگ برای لیورپول زده است.

او زیر نظر بیل شنکلی زوجی ترسناک با یان سنت جان ایجاد کرده بود و سابقه قهرمانی در دسته دو در سال 1962 و دو قهرمانی در دسته اول در سال های 1964 و 1966 را دارد و همچنین در سال 1965 فاتح اف ای کاپ شده است.

درخشش های این مهاجم باعث شده بود که هواداران جایگاه کاپ لقب افتخاری شوالیه را به او بدهند و این بازیکن نزد هواداران با لقب سر راجر شناخته می شد.

هانت در تیم ملی نیز در 34 بازی 18 گل زد و در جام جهانی 1966 نیز در 6 بازی سه گل زد.

در پایان باشگاه لیورپول به اعضای خانواده این مهاجم و دوستانش در این لحظات غمگین و سخت تسلیت گفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید