خیران شاهین‌دژی بیش از چهار میلیارد ریال به بخش سلامت کمک کردند


خیران شاهین‌دژی بیش از چهار میلیارد ریال به بخش سلامت کمک کردند

مهاباد- ایرنا- مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: خیران این شهرستان طی یک ماهه گذشته چهار میلیارد و 30 میلیون ریال به بخش سلامت کمک اهدا کردند.

اسماعیل فرحناک روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: یکی از خیران شهرستان شاهین دژ ۲ دستگاه الکتروشوک، یک دستگاه مانیتور کنترل قلب، پایه مانیتور و ۱۵ عدد کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری در مجموع به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را به بیمارستان شهید راثی در جهت استفاده بیماران بستری اهدا کرد.

وی ادامه داد: همچنین یک خیر نیک اندیش دیگر به نام "حاج سیف الله عبادی" نیز یک دستگاه الکتروشوک، ۲ دستگاه مانیتور کنترل علائم حیاتی قلب همراه با پایه مانیتور به ارزش یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون به بیمارستان این شهرستان اهدا کرد.

مسوول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ اظهار داشت: یکی از بانوان خیر دیگر این شهرستان هم ۵۰ میلیون ریال را به حساب مجمع خیران بیمارستان شهید راثی شاهین‌دژ برای تهیه‌ اقلام و تجهیزات مورد نیاز مدافعان سلامت واریز کرد.

فرحناک از این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه شهروندان شاهین‌دژی که در عرصه سلامت با گشاده دستی و سخاوتمندی این مرکز را یاری و همیاری کرده اند قدردانی کرد.

شهرستان شاهین‌دژ با بیش از ۹۸ هزار نفر جمعیت در جنوب استان آذربایجان‌غربی قرار دارد و بیمارستان شهید راثی با ۸۶ تخت فعال تنها بیمارستان این شهرستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم 25 بازیگر فوت شده در قرن جدید ! + عکس ها و سرنوشت های تلخ