روبرتو دی زربی: اینتر از فصل قبل قدرتمندتر است زیرا قهرمانی به قوی شدن ذهنیت کمک می کند


روبرتو دی زربی: اینتر از فصل قبل قدرتمندتر است زیرا قهرمانی به قوی شدن ذهنیت کمک می کند

دی زربی می گوید تیمش آماده مصاف با اینتر است.

روبرتو دی زربی، سرمربی ایتالیایی شاختار دونتسک عقیده دارد اینتر با وجود از دست دادن لوکاکو و حکیمی از فصل قبل قدرتمند تر است.

طرفداری | به نقل از وبسایت باشگاه شاختار دونتسک، این مربی 42 ساله در کنفرانس خبری قبل از دیدار با اینتر در لیگ قهرمانان گفت:

هر سه روز بازی کردن تیم هایم، همان چیزی بود که می خواستم. در حال لذت بردن هستم زیرا تیم خوبی در اختیار دارم اما ایده بازی تیم ما در حال تغییر است و سبک بازی نسبت به فصل قبل متفاوت شده است. خوب کار می کنیم و در مسیر درستی قرار داریم. اینتر تیم قدرتمندی است. آنها در فصل قبل قهرمان سری آ شدند؛ کاری که انجام آن بسیار دشوار است. فکر می کنم در این فصل آنها از فصل قبل نیز قدرتمندتر هستند. با این حال ما نیز شاختار هستیم و همیشه سعی می کنیم فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. می دانیم با حریفان سرسختی همگروه هستیم اما آماده خواهیم بود.

از دی زربی پرسیده شده منظورش از قدرتمند تر شدن اینتر نسبت به فصل قبل چیست:

اینتر لوکاکو و حکیمی را از دست داد اما بازیکنان باکیفیتی را به عنوان جایگزین جذب کرد. آنها کونته که او را یکی از بهترین مربیان ایتالیا در نظر می گیرم را از دست دادند اما اینزاگی که او را به خوبی می شناسم نیز یک مربی بسیار خوب است. این تیم با فتح اسکودتو کار مهم و دشواری را انجام داده و در نتیجه آنها نسبت به توانایی های خود اطمینان پیدا کرده اند. اینتر به ویژه از نظر ذهنی از فصل قبل قوی تر شده و فتح اسکودتو برای بسیاری از بازیکنان این تیم حیاتی و مهم بوده است. موفقیت ها همیشه به ارتقاء سطح و قدرتمند تر شدن ذهنیت کمک می کند.

اینزاگی را تحسین می کنم

من و اینزاگی بارها در لیگ ایتالیا رو به روی یکدیگر قرار گرفتیم. گاهی اوقات من خوش شانس تر بودم و گاهی اوقات نیز او. من اینزاگی را به عنوان یک مربی تحسین می کنم. دیدار با اینتر نیز بازی جذابی خواهد بود. احساس فشار؟ نمی توانم بگویم که هیچ فشاری را احساس نمی کنم. در غیر این صورت نمی توانم به عنوان سرمربی کار کنم! من درک می کنم که انتظارات خاصی وجود دارد اما این در کار مربیان طبیعی است. من 100 درصد روی بازی فردا مقابل اینتر تمرکز کرده ام. همچنین یکشنبه هفته آینده یک بازی بسیار مهم مقابل دینامو داریم که در آن مسابقه نیز باید فوتبال خوبی را به نمایش بگذاریم. بازی های جالبی در پیش است.

فکر نمی کنم اینتر رویکرد خود را برای بازی فردا تغییر دهد. بازی اینتر مقابل آتالانتا را تماشا کردم و آنها بازی خوبی را از نظر فیزیکی و هجومی انجام دادند. ما می دانیم که آنها چگونه بازی می کنند. در لیگ قهرمانان، یک تیم باید آمادگی واکنش به هر وضعیتی را داشته باشد که این موضوع از همه چیز مهمتر است. حتی اگر فردا هر کاری که می توانیم را انجام دهیم، به این معنا نیست که حتما برنده خواهیم شد. همانطور که گفتم اینتر قوی تر است، اما فکر می کردم که شاختار نیز قوی تر از شریف مولداوی است ولی در نهایت نتیجه چیز دیگری شد. فقط می دانم که فردا باید در فاز دفاعی و همچنین در کار با توپ خوب و جسورانه عمل کنیم.

سری آ را دنبال می کنم

من لیگ های مختلف مثل لالیگا و لیگ برتر را دنبال می کنم. من یک ایتالیایی هستم بنابراین سری آ را نیز دنبال می کنم. همیشه به فوتبالیست هایی که آنها را مربیگری کرده ام علاقه بیشتری دارم. به عنوان مثال کاپوتو در سمپدوریا یا لوکاتلی در یوونتوس را دنبال می کنم. دنبال کردن لیگ ایتالیا جالب است زیرا بسیاری از تیم ها مربی خود را تغییر داده اند و اکنون مربیانی مثل مورینیو، اسپالتی، الگری و ساری را دوباره در آنجا می بینیم. تماشای فوتبال حرفه و کار من است و به عنوان یک ایتالیایی همیشه علاقه مند هستم که لیگ داخلی کشور خود را دنبال کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان