ورشتپن دوم شدن خود در سوچی را باورنکردنی می داند


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن راننده تیم ردبول رتبه دومی خود را باور نکردنی خواند. بعد از تعویض انجین و دریافت جریمه و شروع مسابقه از انتهای پیست، مکس توانست به مرور در مسابقه به سمت جلو و رتبه های بالاتر حرکت کند اما هنگامی که به رده های امتیازی رسید شرایط را سخت تر دید. وقتی که باران در سوچی شروع شد مکس از اولین افرادی بود که اقدام به تعویض...

فرمول یک ایرانمکس ورشتپن راننده تیم ردبول رتبه دومی خود را باور نکردنی خواند. بعد از تعویض انجین و دریافت جریمه و شروع مسابقه از انتهای پیست، مکس توانست به مرور در مسابقه به سمت جلو و رتبه های بالاتر حرکت کند اما هنگامی که به رده های امتیازی رسید شرایط را سخت تر دید.

وقتی که باران در سوچی شروع شد مکس از اولین افرادی بود که اقدام به تعویض لاستیک کرد و این استراتژی او به بهترین شکل جواب داد و او توانست با استفاده از اشتباه دیگر رانندگان و ماندن آنها روی لاستیک خشک، از آنها عبور کند و به رتبه دوم برسد.

پیش تر درباره صحبت های لوئیس همیلتون درباره عملکرد ردبول در آخر هفته ای که پیش بینی می شد آنها به مشکل بخورند صحبت کردیم. اما مکس در این باره گفت که تیم استراتژی درست را در زمان درست به کار گرفت. او ادامه داد:

در انتهای مسابقه انقدر همه چیز بهم ریخته بود که اصلا متوجه نشدم چگونه به این رتبه رسیدم اما این را می دانم که در زمان درستی به سمت لاستیک اینترمدیت رفتیم.

تیم دائما از من شرایط را می پرسید و می گفت می خواهی چه کاری انجام دهی. شرایط سخت و پر خطری برای رانندگی بود و تصمیم گرفتم به پیت لین بروم. از اینکه دوم شدم بسیار خوشحالم. اگر کسی صبح قبل از مسابقه به من می گفت دوم می شوی حرف او را باور نمی کردم.

ورشتپن دوم شدن خود در سوچی را باورنکردنی می داندورشتپن دوم شدن خود در سوچی را باورنکردنی می داند

لوییس همیلتون و مکس ورشتپن

ورشتپن وقتی در رده هفتم بود پشت قطاری از ماشین های جلویی گیر افتاده بود و وقتی از او پرسیده شد که آیا برای عبور از رانندگان جلویی ات از استراتژی پیت استاپ زودتر استفاده می کردی، او این موضوع را رد کرد و گفت:

مشخصاً ترجیح می دادم در رتبه های بالاتری باشم. اما اگر شرایط خشک بود باز هم به پیت لین می رفتم چون وقتی چسبندگی نداری باید لاستیک های خود را تعویض کنی و دوباره به سمت جلو حرکت کنی. پس چنین استراتژی هایی تفاوت چندانی در نتیجه ایجاد نخواهد کرد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا