هوادار توهین کننده به مایک منیان: نژادپرست نیستم، بیش از حد نوشیدنی خورده بودم!


هوادار توهین کننده به مایک منیان: نژادپرست نیستم، بیش از حد نوشیدنی خورده بودم!

هواداری که به دروازه بان میلان توهین نژادپرستانه کرده بود مدعی است به خاطر خوردن نوشیدنی بیش از حد این کار را انجام داده و قصد دارد از این دروازه بان عذرخواهی کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، بعد از تقابل این هفته میلان و یوونتوس ویدیویی در رسانه های مجازی پخش شد که نشان می داد دو هوادار یوونتوس در جریان گرم کردن مایک منیان، دروازه بان باشگاه میلان، به این بازیکن توهین نژادپرستانه می کنند. بعد از این اتفاق باشگاه یوونتوس اعلام کرد به جد دنبال پیدا کردن این هواداران خاطی خواهد بود و خیلی زود یکی از این افراد که داویده گابریلی نام دارد، توسط پلیس پیدا شود و باشگاه یوونتوس نیز اعلام کرد این هوادار را از حضور در ورزشگاه آلیانز محروم خواهد کرد. حال این هوادار می گوید که قصد دارد از دروازه بان میلان عذر خواهی کند. او در این باره گفت:

احمق بودم. این کار اشتباه کاری نیست که من انجام دهم و از همه و اول از مایک منیان عذرخواهی میکنم. نژادپرست نیستم. بیش از حد نوشیدنی خورده بودم. کنترلم دست خودم نبود و کاری کردم که قابل دفاع نیست. مسئولیت این کار را می پذیرم و می خواهم با این دروازه بان دیدار کرده تا شخصا از او عذرخواهی کنم.

گابریلی در حالی این حرف را می زند که حین توهین کردن به مینیان از خودش فیلم گرفته و آن را با کپشن:« ماموریت انجام شد» در فضای مجازی پخش کرده بود. در فصل جاری سری آ ایتالیا، مسابقات این کشور شاهد توهین های نژادپرستانه فراوانی بوده است و بازیکنان رنگین پوست تیم های مختلف توسط هواداران مورد توهین نژادپرستانه قرار گرفته اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان