پنج برند برتر باتری قلمی


پنج برند برتر باتری قلمی

خبرگزاری آریا- این روز‌ها شرکت‌های معتبر زیادی در جهت تولید انواع باتری‌ها فعالیت می‌کنند که از جمله برترین و معتبرترین آن‌ها کمپانی سافت‌، دوراسل، پاناسونیک و سونی، کملیون را می‌توان نام برد.

پنج برند برتر باتری قلمی

خبرگزاری آریا- این روز‌ها شرکت‌های معتبر زیادی در جهت تولید انواع باتری‌ها فعالیت می‌کنند که از جمله برترین و معتبرترین آن‌ها کمپانی سافت‌، دوراسل، پاناسونیک و سونی، کملیون را می‌توان نام برد. اصولا هر باتری که توسط این شرکت‌ها ساخته می‌شود بسیار با کیفیت است و از طول عمر بسیار بالایی برخوردار هستند. این برندها محصولات خود را در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌کنند که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند؛ برای مثال بعضی از آن‌ها قابلیت شارژ مجدد دارند، گفتنی است تمام این برندها کیفیت محصولات را اولویت خود قرار داده‌‌اند.

باتری قلمی برند سافت

شرکت سافت در کشور سوئد است و یکی از بهترین برندهای تولید کننده باتری است که سابقه طولانی مدت و درخشانی دارد که زبان زد خاص و عام است. کیفیت باتری‌های تولید شده توسط این شرکت بسیار بالا است؛ به همین دلیل به عنوان یک برند برتر در کل جهان شناخته می‌شود و مشتریان خود را دارد. کمپانی سافت در تولید باتری سافت از ایده‌های جدید و خلاقانه و تجهیزات بسیار هوشمند استفاده می‌‌کند به همین دلیل در بین تمام مصرف کنندگان برندی محبوب است. در واقع شرکت سافت باتری‌های مختلفی همچون دی اکسید لیتیوم گوگرد، لیتیوم، نیونیکل کلرید را تولید می‌کند که اغلب به منظور تامین برقراری ارتباطات رادیویی و یا کنتورها و... در زمینه‌های بسیار مختلفی همچون اتومبیل‌ها، هواپیمایی، پزشکی استفاده می‌شود. در واقع این شرکت یکی از تولید کنندگان انواع باتری‌ها برای وسایل نقلیه است اصولا باتری‌های دیگری هم همچون باتری‌های ماشین‌ها و یا موتور سیکلت‌ها و یا تجهیزات نظامی هم تولید می‌کند. البته لازم است خاطر نشان شود که امتیاز تولید باتری‌های UPS خود را به شرکت چین فروخته است؛ اما با راه اندازی خطوط تولید باتری اهم از باتری‌های قلمی و نیم‌قلمی توانسته که جایگاه ویژه‌ای در بازارهای بین‌الملی کسب کند.

پنج برند برتر باتری قلمی

انواع باتری دوراسل

شرکت دوراسل در کشور آمریکا است که در زمینه تولید انواع باتری‌ها فعالیت می‌کند و در واقع یکی از برندهای برتر محسوب می‌شود. در واقع شرکت دوراسل به عنوان زیر مجموعه شرکت ژیلت محسوب می‌شود. تمام باتری‌هایی که توسط برند دوراسل تولید می‌شوند در دو دسته قابل شارژ و غیر قابل شارژ ساخته می‌شوند؛ که مدل قابل شارژ آن را برای وسایل و لوازم پر مصرف مورد استفاده قرار می‌دهند که از جمله آن‌ها می‌توان به اسباب بازی‌های پر مصرف اشاره کرد، در صورتی که شارژ آن‌ها تمام شود می‌توان با شارژر مخصوص آن‌ها را شارژ نمود. توصیه می‌کنیم و این باتری‌ها را برای لوازم کم مصرف به کار نبرید برای مثال از آن‌ها برای ریموت استفاده نکنید؛ چرا که احتمال آن است که در زمان طولانی شارژ باتری به اتمام برسد و لازم باشد که آن را مجددا شارژ نمود. که در این صورت انجام این کار مقرون به صرفه نخواهد بود. باتری‌هایی که توسط شرکت دوراسل ساخته می‌شوند دارای متریال‌های مختلفی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به لیتیوم، لیتیوم یون، زینک کربن و آلکالاین، نیکل هیبرید فلز، نیکل کادیوم اشاره کرد. هر کدام از این متریال‌ها دارای ویژگی‌های خاص خود هستند و کاربردهای متفاوتی هم دارند.

انواع باتری پاناسونیک

در واقع شرکت پاناسونیک یک شرکت با سابقه درخشان است که در واقع یک برند ژاپنی است که حدود یک قرن است در زمینه تولید تجهیزات و لوازم الکتریکی فعالیت می‌کند. در واقع می‌توان گفت یک شرکت بین المللی است که در صنعت الکترونیک جهان فعالیت می‌کند و کیفیت محصولات آن بسیار زبان زد همه مشتریان و مصرف کنندگان است. در واقع کمپانی بزرگ پاناسونیک در زمینه تولید انواع باتری‌های قلمی‌، نیم‌قلمی، قابل شارژ و حتی غیر قابل شارژ را تولید می‎کند. در واقع باتری‌های شارژی که توسط این شرکت ساخته می‌شود نسبت به سایر محصولات از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

پنج برند برتر باتری قلمی

باتری‌های پاناسونیک از طول عمر بسیار بالایی بهره می‌برند و ا توجه به کیفیتی که دارند زمان زیادی می‌توانند که شما را همراهی کنند. این شرکت با توجه به محصولاتی که تولید می‌کند به عنوان یکی از غول‌های صنایع الکتریکی در جهان محسوب می‌شود. در واقع پاناسونیک بک برند محبوب و شناخته شده است که با اطمینان خاطر می‌توانید محصولات آن را خریداری کنید. باتری‌های پاناسونیک را می‌توانید که برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار دهید برای مثال در تلفن‌های بی سیم، اسباب بازی، دوربین عکاسی، دسته بازی، ماشین ریش تراش و ... کاربرد دارند.

باتری کملیون

در واقع باتری‌های برند کملیون در بسته‌های چهارتایی به ازار عرضه می‌شوند که به صورت قلمی و نیم قلمی دیده می‌شوند. در تولید این باتری‌ها از تکنولوژی آلکالاین استفاده شده است و به همین علت این مدل از باتری‌ها دارای طول عمری خیلی مفید و بسیار بالایی هستند. ولتاژی که برای این باتری‌ها استفاده می‌شود تقریبا 1.5 ولت است. در واقع محصولات تولید شده این شرکت بیشتر قلیایی ستند به عبارت ساده‌تر ظرفیت آن‌ها چندین برابر باتری‌های معمولی است به همین دلیل مدت زمان بیشتری می‌توانند کار مصرف کننده را راه بیندازند. در واقع برند کملیون هم یکی از برندهای برتر است که تمام محصولاتش از کیفیت بالا و قیمت مناسبی برخوردار هستند. بیشتر وسایلی که در زندگی روزمره دیده می‌شوند از لوازم ساده گرفته تا لوازم هوشمند برای تامین انرژی الکتریکی مورد احتیاج خود به باتری احتیاج دارند، به همین دلیل باتری‌های مختلفی همچون قلمی، نیم قلمی، سکه‌ای، کتابی و ... را مورد استفاده خود قرار می‌دهند؛ تمام این باتری‌های نام برده شده توسط شرکت کملیون ساخته می‌شوند، که با توجه به نوع دستگاه و کاربردهای مختلف می‌توان آن‌ها را استفاده نمود. محصولات شرکت کملیون را با اطمینان خاطر خریداری کنید و با توجه به کیفیت بالایی که دارند، مدت طولانی آن‌ها را مورد استفاده خود قرار دهید.

پنج برند برتر باتری قلمی

باتری سونی

لازم است بدانید غیر ممکن است که برند سونی را نشناسید تقریبا همه این برند معتبر و پرطرفدار و برتر را می‌شناسند. باتری‌هایی که توسط این برند تولید می‌شود به صورت قلمی و نیم قلمی هستند؛ که معمولا به صورت دوتایی در بسته‌ها بسته بندی می‌شوند. در واقع باتری‌های قلمی این برند قابلیت شارژ مجدد را دارند و پس از تمام شدن شارژ آن‎ها می‌توان آن‌ها را شارژ نمود و دوباره مورد استفاده قرار داد. تکنولوژی یا فناوری که در باتری‌های سونی استفاده می‌شود نیکل-متال هیدرید است، که از ظرفیت 2500 میلی آمپر ساعت برخوردار هستند، این باتری‌ها قدرتی بالاتری نسبت به باتری‌های آلکالاین دارد؛ می‎توان گفت چیزی در حدود سه برابر قدرت بیشتری دارند. می‎توان گفت که برای دوربین‌های عکاسی و یا چراغ قوه‌ها بهتر است که از این باتری‌ها استفاده نمود. در واقع باتری‎های برند سونی را می‌توان برای دستگاه‌هایی که برای عملکرد خود به قدرت بالایی احتیاج دارند، مورد استفاده قرار داد. اساسا باتری‌های برند سونی را برای دستگاه‌هایی با مصرف بالا پیشنهاد می‌کنیم؛ می‌توانید در اسباب بازی‌هایی همچون ماشین‌های کنترلی از این باتری‌ها استفاده کنید چرا که گزینه بسیار مناسبی خواهند بود. البته باتری‌های سونی قابل شارژ را بیشتر برای این دستگاه‌های پر مصرف توصیه می‌کنیم.

نتیجه گیری

در نهایت لازم است که در وهله اول نوع باتری را مشخص کنید، سپس با توجه به نیازتان برند برتری را انتخاب کنید و در جهت خرید آن اقدام کنید. به هیچ عنوان کیفیت یک باتری قلمی که خریداری می‌کنید را فدای قیمت آن نکنید و همیشه برندهای برتر را انتخاب کنید تا از طول عمر و کیفیت بالاتر آن‌ها لذت ببرید. در واقع می‌توانید برندهای برتر نام برده شده را به صورت اینترنتی از فروشگاه‌های معتبر ایترنتی تهیه کنید لذا این فروشگاه‌ها محصولات بی کیفیت را به فروش نمی‌رسانند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای زنی که دختر 2 ساله‌ اش را با قرص کشت