واکنش علی کریمی به حضور در هیات مدیره پرسپولیس: فوتبالی ها درک بهتری از فوتبال و مشکلات آن دارند


واکنش علی کریمی به حضور در هیات مدیره پرسپولیس: فوتبالی ها درک بهتری از فوتبال و مشکلات آن دارند

شفقنا ورزشی- روزهای گذشته خبری از تردید یحیی در انتخاب کریم باقری وعلی کریمی منتشر شد که بازتاب زیادی داشت. به گزارش شفقنا ورزشی در جدیدترین مصاحبه علی کریمی نسبت به این خبر واکنش نشان داده  وگفته است: بر کسی پوشیده نیست که پرسپولیس جایگاه ویژه ای در قلب من دارد و کنار این تیم بودن برای هر پرسپولیسی افتخار […]

واکنش علی کریمی به حضور در هیات مدیره پرسپولیس: فوتبالی ها درک بهتری از فوتبال و مشکلات آن دارندواکنش علی کریمی به حضور در هیات مدیره پرسپولیس: فوتبالی ها درک بهتری از فوتبال و مشکلات آن دارند

شفقنا ورزشی- روزهای گذشته خبری از تردید یحیی در انتخاب کریم باقری وعلی کریمی منتشر شد که بازتاب زیادی داشت.
به گزارش شفقنا ورزشی در جدیدترین مصاحبه علی کریمی نسبت به این خبر واکنش نشان داده وگفته است:

بر کسی پوشیده نیست که پرسپولیس جایگاه ویژه ای در قلب من دارد و کنار این تیم بودن برای هر پرسپولیسی افتخار بزرگی است اما صادقانه می گویم که در شرایط کنونی بنده علاقه ای به حضور در هیات مدیره باشگاه را ندارم و فقط برای باشگاه بزرگ پرسپولیس آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

در روزهای اخیر گزینه های متعددی مطرح شده اند اما بنده معتقدم که در شرایط کنونی مدیرانی که تجربه مدیریت در فوتبال داشته اند راحت تر و بهتر می توانند در باشگاه بزرگ پرسپولیس کار کنند. پرسپولیس جایی نیست که مدیران بی تجربه در فوتبال وارد آن شوند و در واقع اینجا نباید سکوی آزمون و خطای افراد شود .خوشبختانه پرسپولیس در سال های اخیر سیر صعودی خوبی داشته و برای تداوم موفقیت ها باید مدیرعاملی انتخاب شود که شناختش از فوتبال کافی باشد.از بین گزینه های مطرح شده من معتقدم که دکتر محمد دادکان و حبیب کاشانی برای مدیرعاملی پرسپولیس گزینه های بهتری هستند.

امیدوارم فوتبال ما به سمتی برود که مدیران فوتبالی بتوانند با اختیارات کامل کمک حال فوتبال باشند و به نظرم فوتبالی ها درک بهتری از فوتبال و مشکلات آن دارند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

خبر مهم درباره برنامه تشییع پیکر شهید ابراهیم رئیسی