سیمونه اینزاگی: آنچلوتی یکی از موفق ترین مربیان تاریخ است؛ به دنبال صعود از گروه هستیم


سیمونه اینزاگی: آنچلوتی یکی از موفق ترین مربیان تاریخ است؛ به دنبال صعود از گروه هستیم

اینزاگی می گوید اینتر می خواهد پس از سال ها از گروهش در لیگ قهرمانان صعود کند.

سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر معتقد است این تیم برای شکست دادن رئال مادرید باید فوتبال بی عیب و نقصی را بازی کند.

طرفداری | سیمونه اینزاگی در کنفرانس خبری قبل از دیدار با رئال مادرید حاضر شد. به نقل از اف سی اینتر نیوز این مربی ایتالیایی در ابتدا در مورد ناکامی اینتر در صعود به دور حذفی در سال های اخیر و وضعیت گروه گفت:

آنچه قبلا رخ داده دیگر مربوط به گذشته است و نباید به آن فکر کرد. اینتر نزدیک به 10 سال است که به دور حذفی صعود نکرده و می خواهیم وضعیت را تغییر دهیم. ما در زمان حال فرصتی خوب برای نوشتن یک صفحه مهم در تاریخ باشگاه داریم. از روز قرعه کشی می دانیم که این گروه آسان نخواهد بود اما همانطور که گفتم هدف ما صعود به دور حذفی است. من فکر می کنم تجربه در چنین مسابقاتی بسیار مهم است. علاوه بر رئال مادرید دو تیم دیگر نیز در این گروه حضور دارند که تمام تلاش خود برای به دردسر انداختن ما را انجام خواهند داد. پس از بازی یکشنبه در مقابل سمپدوریا ریکاوری کرده ایم و خود را برای یک بازی مرموز آماده می کنیم زیرا مقابل تیمی با سابقه که مربی و بازیکنان بسیار خوبی دارد قرار خواهیم گرفت.

اینزاگی در ادامه نیز گفت:

بازی روز یکشنبه با سمپدوریا باعث حسرت ما شد اما ما در 20 دقیقه پایانی با 10 نفر بازی کردیم و نتیجه بازی ها معمولا در همین مقطع از مسابقه تعیین می شوند. بارها سعی کرده ام با بیرون کشیدن بازیکن هایی که کارت زرد دارند، یازده بازیکن حاضر در زمین را حفظ کنم اما متاسفانه مصدومیت غیرمنتظره ای برای فدریکو دی مارکو رخ داد وگرنه برای تعویض آخر چند دقیقه دیگر منتظر می ماندم.

پاسخ اینزاگی به آنهایی که می گویند او تجربه ندارد؟ من در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا سابقه مربیگری در نزدیک به 50 بازی را دارم. مطمئنا آنچلوتی از من تجربه بیشتری دارد اما به بهترین شکل برای بازی آماده خواهیم شد و عزم خود را جزم خواهیم کرد. مقابل تیمی قدرتمند قرار خواهیم گرفت اما این عالی است که در مقابل طرفدارانمان کار خود در لیگ قهرمانان را شروع می کنیم. تاکنون فقط در 21 آگست و در اولین بازی فصل مقابل جنوا در خانه بازی کرده ایم که مدت زیادی از آن بازی گذشته است. می خواهیم این بازی سخت و چالش برانگیز را در مقابل طرفدارانمان انجام دهیم.

تیم های آنچلوتی سازمان یافته هستند

من فکر می کنم آنچلوتی یکی از موفق ترین مربیان تاریخ است. ما در گذشته صحبت هایی با یکدیگر داشته ایم و صحبت با او در مورد فوتبال لذت بخش است. آنچلوتی باعث می شود تیم هایش فوتبال خوب و با نظمی را بازی کنند. باید در حفاظت از دروازه خوب عمل کنیم چراکه رئال می تواند در هر زمان شما را مجازات کند. فرق رئال مادرید با سال گذشته؟ در سال قبل بازی های زیادی از آنها ندیدم. رئال با زیدان تیمی بود که در اروپا و اسپانیا پیروزی های زیادی کسب کرد. تیم های آنچلوتی سازمان یافته هستند و می دانیم برای شکست آنها باید بی عیب و نقص کار کرد. فردا باید در هر دو فاز هجومی و دفاعی عملکرد خوبی داشته باشیم.

وضعیت مصدومیت باستونی؟ در جلسه تمرینی باقی مانده شرایط او را ارزیابی می کنم. او می خواهد در دسترس باشد و روز گذشته تمرین سبکی داشت. خوشبینی برای بازگشت باستونی وجود دارد اما باید واکنش او در زمین تمرین را ببینیم. نگرانی از آمادگی وینیسیوس؟ مطمئنا وینیسیوس در فرم بسیار خوبی قرار دارد اما اگر بخواهید فقط به او فکر کنید ممکن است هازارد، بنزما و رودریگو را فراموش کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زایمانی که بین 4.5 میلیون وضع حمل یک بار اتفاق می افتد !