دل پیرو چهار مدعی امسال لیگ قهرمانان اروپا را پیش بینی کرد: در حال حاضر ایتالیایی ها عقب افتاده اند


دل پیرو چهار مدعی امسال لیگ قهرمانان اروپا را پیش بینی کرد: در حال حاضر ایتالیایی ها عقب افتاده اند

اسطوره یوونتوس گفت چلسی، پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و منچسترسیتی شانس های اصلی لیگ قهرمانان هستند و با وجود...

در آستانه آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، الساندرو دل پیرو معتقد است تیم های ایتالیایی در حال حاضر از سطح مدعیان اصلی اروپا عقب تر هستند و باید با ایده های بهتر، پیشرفت کنند. در غیاب کریستیانو رونالدو، یوونتوس حساب ویژه ای روی پائولو دیبالا باز کرده و دل پیرو که رابطه بسیار خوبی با دیبالا دارد، در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

به نظر من پائولو قبلا هم ارزش های خودش را نشان داده و چیزهای زیادی به یوونتوس داده است. او باید به اوج برگردد. به تنهایی پیروز شدن، فشار زیادی به بازیکن وارد می کند. هر چه پائولو آزادتر باشد، بیشتر می تواند با پتانسیل فوق العاده اش تفاوت را رقم بزند.

اسطوره یوونتوس در مورد مدعیان این فصل لیگ قهرمانان گفت:

چلسی کیفیت فوق العاده ای دارد و ترکیب خود را تقویت هم کرده است. آنها با پاری سن ژرمن در ردیف اول مدعیان هستند. بایرن مونیخ و منچسترسیتی با فاصله اندکی پس از آنها هستند. بعد سایر تیم های انگلیسی و اسپانیایی. در حال حاضر، ایتالیایی ها عقب هستند. ما باید عادت کنیم با ایده های بهتر و مخارج کمتر کارمان را به جلو ببریم و پیشرفت کنیم. با این حال هرگز نمی توان از ابتدای فصل، انتهای آن را پیش بینی کرد. نمی توان گفت در پایان چه خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش سوزی در هتل پارسیان کوثر تهران