وینیسیوس: بهترین تیم فصل گذشته منچسترسیتی بود؛ بنزما یکی از بهترین های تاریخ است


وینیسیوس: بهترین تیم فصل گذشته منچسترسیتی بود؛ بنزما یکی از بهترین های تاریخ است

وینیسیوس جونیور در فصل 2021/22 و زیر نظر کارلو آنچلوتی شروعی رویایی و در قامت یک ستاره بزرگ داشته...

وینیسیوس جونیور، وینگر 21 ساله برزیلی طی 4 بازی ابتدایی لالیگا موفق به ثبت 4 گل شده و دومین گلزن برتر لیگ محسوب می شود؛ علاوه بر این، تأثیر او بر روند بازی هم بسیار قابل توجه بوده و هواداران رئال مادرید را بسیار امیدوار کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از AS، این بازیکن بعد از درخشش مقابل سلتاویگو و در آستانه شروع لیگ قهرمانان اروپا در مصاحبه ای مفصل گفت:

اینجا سعی می کنم طوری بازی کنم که انگار در خانه ام، برزیل هستم. با لذت، مثل زمانی که در خیابان ها بازی می کردم؛ احساس حمایت تماشاگران مثل ماندن در آنجاست؛ ما برای تقسیم لذت با آنها بازی می کنیم. آنچلوتی به من گفته که: بهتر است قبل از زدن ضربه آخر، بیش از یک یا دو بار لمس توپ نداشته باشم. این برای من هم بهتر است و داده ها این را نشان می دهند. در ذهنم این فکر را دارم و ما در حال خلق موقعیت های بیشتری هستیم و گل های بیشتری هم به ثمر می رسانیم. رئیس خیلی با من در والدبباس کار کرده است.

ترکیب بازیکنان جوان و باتجربه ها همیشه کمک می کند. حالا کاماوینگا آمده و خیلی جوان و خوب است، و فده والورده، رودریگو، میگل گوتیرز،... هم هستند؛ آنها آینده رئال مادرید را تضمین می کنند. من در 18 سالگی به مادرید آمدم اما آرام بودم و مطمئن بودم که سال های زیادی مثل مارسلو، سرخیو راموس، کریم،... بازی خواهم کرد. می خواستم مثل آنها موفق شوم. ما حال و آینده درخشانی متصور هستیم. بازیکنان جوان باید از باتجربه ها یاد بگیرند.

آنچلوتی سعی می کند بهترین عملکرد را از همه ما بگیرد، و در جایی که می داند می توانیم بهتر عمل کنیم، به ما اعتماد به نفس می دهد. مقابل سلتاویگو با کریم و ادن کارهای ترکیبی زیادی انجام دادیم و این نکته کلیدی بود. بازی در کنار کریم بنزما باورنکردنی است. از بچگی یکی از هواداران او بوده ام. بازی در کنار او مایه افتخار و لذت بخش است. او همیشه کمکم می کند. بنزما یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است. امیدوارم همچنان به گلزنی ادامه دهم، اما به بنزما هم کمک خواهم کرد تا گل های بیشتری به ثمر برساند (با خنده).

وینیسیوس: بهترین تیم فصل گذشته منچسترسیتی بود؛ بنزما یکی از بهترین های تاریخ است

از روز اولی که به اینجا آمدم فشار برچسب 45 میلیون یورویی و فشار بازی برای رئال مادرید را متوجه شدم اما من فقط به حرف های افراد درون خانه ام گوش می کنم. من برای خوشحالی هواداران و باشگاه بازی می کنم تا از من راضی باشند؛ برای بستن دهان کسی بازی نمی کنم.

رویای من این است که سال ها برای رئال مادرید بازی کنم و لیگ قهرمانان زیادی فتح کنیم. (با لبخند)، خب لالیگا و جام های دیگر هم می خواهم. فتح لیگ قهرمانان اروپا بسیار سخت است. منچسترسیتی فصل گذشته بهترین بود و حتی آنها هم موفق به قهرمانی نشدند. باید به فکر خودمان باشیم و اینکه چه چیزی برای ما خوب است.

برچسب غیرقابل فروش روی وینیسیوس، از سوی فلورنتینو پرز

قبل از اینکه به مادرید برسم، او این را به من گفته بود. او از روز اول به من اعتماد داشت و خیلی کمکم می کند. با اعتمادی که رئیس و بعد از آن هواداران و هم تیمی هایم به من داشتند به اینجا رسیدم. حالا آنچلوتی هم همینطور است، و من عاشق زندگی ام در رئال مادرید هستم. این مسئله همه شرایط برای موفقیت را راحت تر می کند. ام باپه؟ او بازیکن بزرگی است، واقعاً او را دوست دارم، و از هوادارانش هستم. مطمئنم که فصل فوق العاده ای در پاری سن ژرمن خواهد داشت و کارها را به درستی انجام خواهد داد. خواهیم دید که آینده اش به چه شکل رقم می خورد.

پیام من به هواداران؟ خیلی قدردان محبتی هستم که نسبت به من دارید. آنها همیشه سمت ما هستند و اجازه دهید بگویم که هنوز بهترین ها در راه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان