پوچتینو: فکر نمی کردم جذب مسی برای ما ممکن باشد؛ برای قهرمانی در اروپا به شانس نیاز دارید


پوچتینو: فکر نمی کردم جذب مسی برای ما ممکن باشد؛ برای قهرمانی در اروپا به شانس نیاز دارید

سرمربی پاری سن ژرمن خریدهای تابستانی تیمش را معرفی کرده است.

مائوریسیو پوچتینو از خرید های جدید پاری سن ژرمن می گوید.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت یوفا، پاری سن ژرمن در تابستان 2021 یکی از رویایی ترین پنجره های نقل و انتقالاتی ممکن را تجربه کرد. پاریسی ها کاپیتان های بارسلونا، رئال مادرید و تیم ملی هلند (در یورو 2020) را به خدمت گرفتند و همچنین دو تن از بهترین جوانان فوتبال اروپا یعنی دوناروما و اشرف حکیمی را نیز به ترکیب خود اضافه کردند. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن در آستانه شروع رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، از خریدهای جدید تیمش و همچنین حضور در معتبرترین تورنمنت باشگاهی می گوید.

لیونل مسی

شاید من مناسب ترین شخص برای توصیف او نباشم. افراد زیادی وجود دارند که می توانند او را با دایره لغات گسترده تری توصیف کنند، نزدیک تر به واقعیت، چیزی که لئو سزاوارش است. از او همیشه به عنوان یکی از بهترین های جهان یاد خواهد شد. لئو از زمان ورودش به پاریس توانسته خیلی سریع خودش را با شرایط وفق دهد و به خوبی تمرین کرده است. او در تلاش است تا به بالاترین سطح آمادگی اش برسد و با بهترین سطحی که می تواند در رقابت ها حاضر شود. فکر نمی کردم که جذب او برای ما ممکن باشد، وقتی که فرصتی فراهم می شود و همه چیز خیلی سریع پیش می رود، نمی توانید به سرعت آن پروسه را درک و تحلیل کنید. با این حال پیوندی میان ما وجود دارد، هر دوی ما آرژانتینی هستیم، هر دو هوادار نیوولز اولدبویز محسوب می شویم و اهل روزاریو ایم. من همچنین از مدت ها قبل و از هنگام رویارویی با لئو در قامت حریف، از تحسین کنندگان او هستم. امیدوارم در کنار هم به دستاوردی که باشگاه می خواهد، دست پیدا کنیم.

سرخیو راموس

سرخیو هم بازیکنی است که می تواند تجربه و حس رقابتش را به ما انتقال دهد. او نیز مانند لئو همه چیز برده است. به خاطر تمام مسائل و تجاربش در رئال مادرید که می تواند اینجا با هم تیمی هایش به اشتراک بگذارد، از داشتنش خوشحالیم.

جورجینیو واینالدوم

جینی در هلند کاپیتان بوده و در لیورپول همه جام ها را برده است. او اما هنوز مسیری طولانی در فوتبالش در پیش دارد. جینی توانایی بازی در چند پست را دارد و همزمان حس رقابت طلبی اش، درک عمیقش از بازی، تکنیک و قدرتش را هم حفط می کند.

جانلوییجی دوناروما

در یورو 2020 شاهد قهرمانی او و انتخابش به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت بودیم. به نظرم داشتن چنین دستاوردهایی در این سن، او را به یکی از بهترین دروازه بانان جهان تبدیل می کند. اینگونه نیست؟

اشرف حکیمی

اشرف از جمله بازیکنان جوانی است که از زمان حضورم در تاتنهام، شرایطش را پیگیری می کردم. در تاتنهام فاصله کمی با جذب او داشتیم اما در نهایت به دورتموند رفت. توانایی دویدن او فوق العاده و پتانسیل فیزیکی اش بسیار بالاست. اشرف جوان است و در هنر دفاع کردن در حال بالغ شدن است اما همین حالا هم مشارکت خوبی در حملات دارد.

ساختن تیم

ما فکر می کنیم که همه بازیکنان می توانند با این تیم سازگار و هماهنگ باشند. می توانیم گروه خیلی خوبی برای همکاری ایجاد کنیم. گروهی که احترام در آن حرف اول را می زند. گروهی در اختیار داریم که اکثر بازیکنان آن لیاقت فیکس بازی کردن را دارند، اما متاسفانه فقط 11 نفر می توانند در ترکیب اولیه قرار بگیرند. کسانی که بازی نمی کنند باید از تیم حمایت کنند و آنقدر تمرین کنند تا بازی بعدی در ترکیب قرار بگیرند، اینگونه است که می توانند نشان دهند لیاقت حضور در ترکیب اصلی را دارند.

لیگ قهرمانان اروپا

این تورنمنت بسیار غیرقابل پیش بینی و در عین حال جذاب ترین است. برای بردن لیگ قهرمانان اروپا به خوش شانسی نیاز دارید، زیرا تمام تیم های شرکت کننده در این تورنمنت قدرتمند هستند، تیم هایی از سراسر اروپا، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا حتی آلمان و همچنین فرانسه. برای به دست آوردن توانایی بردن این تورنمنت، سرمایه گذاری های بزرگی انجام شده است. هیچ چیز بهتر از حضور در لیگ قهرمانان اروپا نیست. وقتی افراد دخیل در لیگ قهرمانان اروپا در مورد این رقابت ها فکر می کنند، با خودشان می گویند که درست است مسئولیتی روی دوش ماست و فشار تحمل می کنیم، اما همچنین این شانس را داریم که بخشی از تاریخ باشیم، این فرصت را زندگی کنیم و قرار است از آن لذت ببریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی