آرسن ونگر: به جبران شدن نتایج ضعیف ابتدای فصل آرسنال خوشبین هستم


آرسن ونگر: به جبران شدن نتایج ضعیف ابتدای فصل آرسنال خوشبین هستم

سرمربی پیشین توپچی ها نظر خود را در مورد آرسنال نسخه ۲۲-۲۰۲۱ ابراز کرد. 

ارزیابی آرسن ونگر از آرسنال فعلی، تیم مستعدی است که می تواند پس از شروعی ضعیف در فصل جاری زیر نظر میکل آرتتا، ورق را برگرداند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، در این فصل خیلی زودتر از آنچه تصور می شد، ابهاماتی بر سر این که آرتتا تا چه وقت فرصت پیدا می کند روی نیمکت آرسنال بنشیند، ایجاد شد. پس از سه باخت پیاپی بدون حتی یک گل زده در سه بازی ابتدایی فصل جدید لیگ برتر، آرسنال در هفته چهارم موفق شد نوریچ را در ورزشگاه امارات ۱-۰ شکست بدهد. ونگر که به مدت ۲۲ سال روی نیمکت آرسنال نشست، در مورد این تیم به beIN Sports گفته است:

اول از همه معمولا دوست دارم آنچه به آن معتقد هستم را بیان کنم؛ در این مورد اما یک هوادار آرسنال هستم. طبیعتا در چنین شرایطی وقتی در مورد آرسنال حرف می زنم، کمی حساس هستم و شاید این بهترین زمان برای حرف زدن در این رابطه نباشد. باید بگویم که به نظرم ترکیب تیم سرشار از کیفیت است. من بدبین نیستم چون احساس می کنم آن ها در سه بازی ابتدای فصل، دو مسابقه دشوار داشتند: یکی مقابل چلسی آماده در خانه و همچنین در خانه منچسترسیتی. وقتی به خانه منچسترسیتی می روید، می توان انتظار داشت که امتیازاتی از دست برود. نتیجه بد ما، باخت هفته اول مقابل برنتفورد بود. پس از آن نتیجه، تیم عقب افتاد. امیدوارم این نتایج را جبران کنند و به نظرم همین طور خواهد شد. تیم پتانسیل لازم را دارد، به همین جهت امیدوارم برگردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022