مبادله بیش از ده میلیون ارز در بازار متشکل


مبادله بیش از ده میلیون ارز در بازار متشکل

خبرگزاری آریا- مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، از مبادله 10 میلیون ارز بصورت اسکناس در این بازار خبرداد.

مبادله بیش از ده میلیون ارز در بازار متشکل
خبرگزاری آریا- مدیر ارتباطات بازار متشکل ارز ایران، از مبادله 10 میلیون ارز بصورت اسکناس در این بازار خبرداد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مهدی گوهررستمی گفت: حجم معاملات اسکناس دلار در بازار متشکل ارز ایران در روز شنبه (بیست شهریور)، 9 میلیون و 55 هزار و 300 دلار و حجم معاملات در نماد معاملاتی یورو 1 میلیون و 223 هزار و 500 یورو بود.
وی همچنین نرخ میانگین وزنی روزانه اسکناس دلار در معاملات امروز این بازار را 26 هزار و 742 تومان اعلام کرد.
مهدی گوهررستمی افزود: امروز بازار متشکل ارز ایران در معاملات نماد دلار کار خود را با قیمت 26 هزار و 687 تومان شروع کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ 26 هزار و 847 تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی 26 هزار و 742 تومان به ازای هر دلار را نشان می‌دهد.
این مقام مسئول و تحلیلگر اقتصادی افزود: در جلسه معاملاتی امروز بازار متشکل ارز ایران، نماد یورو با نرخ 31 هزار و 234 تومان کار خود را آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات، نرخ هر یورو به رقم 31 هزار و 388 تومان رسید. به این ترتیب میانگین وزنی قیمت یورو در معاملات امروز، نرخ 31 هزار و 358 تومان را ثبت کرد.
به گفته وی دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم 26 هزار و 623 تومان و در بالاترین نرخ با رقم 26 هزار و 927 تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین نرخ خود به قیمت 31 هزار و 207 تومان و در بالاترین نرخ به قیمت 31 هزار و 495 تومان معامله شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، مهدی گوهررستمی در پایان ابراز داشت: بررسی معاملات جلسه معاملاتی شنبه (بیستم شهریورماه) نشان می‌دهد که نرخ میانگین روزانه نماد معاملاتی دلار 0.58 درصد و نماد معاملاتی یورو 0.45 درصد افزایش را نسبت به روز معاملاتی قبل تجربه کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!