روبرتو مانچینی: باید برد مقابل سوئیس در یورو را فراموش کنیم؛ حضور وراتی در هاله ای از ابهام قرار دارد


روبرتو مانچینی: باید برد مقابل سوئیس در یورو را فراموش کنیم؛ حضور وراتی در هاله ای از ابهام قرار دارد

سرمربی آتزوری می گوید حتی اگر تیمش مثل بازی قبل مقابل بلغارستان بازی کند، می تواند برنده از زمین خارج...

روبرتو مانچینی از حضور مارکو وراتی در بازی فردا شب ایتالیا مقابل سوئیس مطمئن نیست.

به گزارش طرفداری و به نقل از فوتبال ایتالیا، قهرمان یورو ۲۰۲۰ فردا شب در سنت یاکوب پارک و در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی قطر مهمان سوئیس خواهد بود. مانچینی در نشست خبری قبل از بازی، مقابل خبرنگاران گفت:

وراتی از ناحیه زانو مشکلی جزئی دارد ولی فردا صبح وضعیتش را ارزیابی خواهیم کرد چون هنوز حتی ۴۸ ساعت از بازی قبلی نگذشته است. شرایط همه را بررسی خواهیم کرد چرا که به بازیکنانی آماده نیاز داریم. مارکو یکی از بزرگ ترین معضلات ماست ولی همین امروز می بینیم که حالش بهتر شده است. قرار نیست شاهد یک تحول بزرگ در تیم باشیم. به نظرم اگر همان عملکردی که مقابل بلغارستان داشتیم را فردا هم ارائه کنیم، شانس خوبی برای برنده شدن خواهیم داشت. تنها چیزی که در بازی قبلی کم داشتیم، پیروزی بود. می دانیم که به خاطر امتیاز از دست دادن در روز پنجشنبه باید برنده شویم. ابزار لازم برای رسیدن به این خواسته را داریم و اگر همان طور که می دانیم توانایی اش را داریم بازی کنیم، آنگاه فردا قادر به کسب پیروزی خواهیم بود. بازی سختی خواهد بود چون تمامی بازی ها مقابل سوئیس دشوار هستند.

مانوئل لوکاتلی گزینه اصلی ورود به ترکیب به جای وراتی است اما لورنتزو پلگرینی هم جزو گزینه هاست.

پلگرینی برای ما مهم است چون کم و بیش می تواند هر نقشی را ایفا کند؛ چه جلوتر یا در وسط زمین. او می تواند به جای وراتی بازی کند ولی به نظر من بیشتر یک هافبک تهاجمی است.

مانچینی می گوید باید برد ۳-۰ مقابل سوئیس در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ را از یاد برد.

در فوتبال حق ندارید در دام خاطرات بیافتید. ۱۱ جولای شب فوق العاده ای بود ولی حالا نمی توانیم به آن فکر کنیم. همه آن بازی را به یاد خواهند داشت ولی آینده متفاوت است و ما باید بار دیگر برای برنده شدن تلاش کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ تیپ المیرا شریفی مقدم را در کنسرت ببینید!