راه‌اندازی دو رشته ارشد در دانشگاه علوم پزشکی لرستان / پیگیر دکتری پرستاری هستیم


راه‌اندازی دو رشته ارشد در دانشگاه علوم پزشکی لرستان / پیگیر دکتری پرستاری هستیم

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از راه‌اندازی دو رشته کارشناسی ارشد در این دانشکده خبر داد.

دکتر طاهره طولابی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر با احتساب دانشجویان مهمان، ۶۵۰ دانشجوی رشته پرستاری در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی لرستان مشغول به تحصیل هستند.

وی اضافه کرد: از این تعداد، ۱۰۰ دانشجو در مقطع کارشناسی هستند که پس از تربیت و آموزش، آنها به عنوان بخش کادر درمان زیر مجموعه معاونت درمان دانشگاه مشغول به کار می‌شوند.

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از راه‌اندازی دو رشته کارشناسی ارشد در این دانشکده خبر داد و گفت: این دو رشته شامل سلامت جامعه و مامایی است که در مقطع ارشد راه‌اندازی و پذیرش دانشجو خواهند شد.

طولابی بیان کرد: دانشجویان مذکور از طریق سنجش پذیرش و در واحد خرم‌آباد مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی با تاکید براینکه پیگیر راه‌اندازی مقطع دکتری پرستاری در دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی لرستان هستیم، یادآور شد: در چندسال اخیر به دلیل کمبود پرستار مرد بیشتر پذیرش به این قشر اختصاص داشت اما در حال حاضر نسبت پذیرش پرستار به صورت مساوی شده و ظرفیت‌هایی که اعلام می‌شود ۵۰-۵۰ است.

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در حال حاضر زیرساخت لازم برای راه‌اندازی رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی پرستاری و مامایی در این دانشکده وجود دارد.

طولابی ادامه داد: در مواردی که با کمبود اعضای هیات علمی مواجه می‌شویم از طریق حق‌التدریس این نقیصه برطرف می‌شود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب