چگونه چروک های روی کفش کتانی خود را از بین ببریم؟


تقریباً روی هر کفش ورزشی بعد از مدتی چین و چروک می افتد، پس این ترفند فوق العاده به کارتان می آید.

کفش کتانی

وقتی مدت زمانی از خرید کفش ورزشی تان می گذرد، متأسفانه نمی توانید از ایجاد چین و چروک روی آن جلوگیری کنید؛ اما خوشبختانه نیازی نیست کفش های گران قیمت خود را بیرون بیندازید زیرا یک ترفند بسیار ساده وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند تا چین و چروک ها را از بین برده و باعث ایجاد ظاهری نو در کفش های کتانی شما شود!

چروک روی کفش کتانی

چرا این چین ها روی کفش های کتانی شما ظاهر می شود؟ در واقع بسیار ساده و منطقی است. جنس اکثر کفش های کتانی بسیار خشک و انعطاف ناپذیر است. این بدان معناست که هنگام راه رفتن با کفش های جدید خود ، مواد باید راهی برای حرکت پاهای شما پیدا کنند. هربار که هنگام راه رفتن انگشتان پای خود را خم می کنید، مواد تشکیل دهنده کفش، کمی بیشتر چروک می شوند؛ در نتیجه پس از مدتی، روی کفشتان چین و چروک می افتد، چیزی که شما برای کفش های خوب خود نمی خواهید.

چگونه چروک های روی کفش کتانی خود را از بین ببریم؟

ترفند

تنها چیزهایی که برای این ترفند ساده نیاز دارید: کفش ورزشی ، جوراب قدیمی یا پارچه، روزنامه، اتو و آب گرم.

ابتدا، داخل کفش کتانی خود را با جوراب های قدیمی یا روزنامه پر کنید؛ درون کفش را آنقدری پر کنید تا چین و چروک ها دیگر قابل مشاهده نباشند و وقتی بالای کفش خود را فشار می دهید، به داخل فرو نرود و کامل پر شده باشد.

اتو کردن

در مرحله بعد، یک جوراب قدیمی یا پارچه را بردارید و آن را با آب داغ مرطوب کنید (کامل خیس نکنید). جوراب کمی مرطوب را روی جلو کفش ورزشی خود، در قسمت چین و چروک ها قرار دهید، اینجاست که اتو وارد می شود. با دقت جوراب را اتو کنید. اتوی خود را مرتباً بلند کنید تا مطمئن شوید که کفش را نمی سوزانید. این کار را ادامه دهید تا چین و چروک ها به طور کامل از کفش محو شوند.

چگونه چروک های روی کفش کتانی خود را از بین ببریم؟



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!