تلاش یوونتوس برای جذب مائورو ایکاردی و اکسل ویتسل؛ آینده ام باپه در مذاکرات تاثیرگذار است


تلاش یوونتوس برای جذب مائورو ایکاردی و اکسل ویتسل؛ آینده ام باپه در مذاکرات تاثیرگذار است

بیانکونری در چند برهه علاقه خود را به مهاجم آرژانتینی نشان داده و ممکن است این اتفاق به زودی رخ دهد اما هنوز...

پس از جدایی کریستیانو رونالدو و پیوستن مویزه کین به یوونتوس، بیانکونری همچنان در بازار نقل و انتقالات فعال است. تنها دو روز به پایان بازار باقی مانده و یوونتوس روی دو نام کار می کند: مائورو ایکاردی و اکسل ویتسل.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس هنوز مذاکرات برای جذب مائورو ایکاردی را رها نکرده است. پس از جذب مویزه کین، مدیران بیانکونری یک مهاجم دیگر نیز می خواهند. با این حال هنوز از پاریس نشانه مثبتی به تورین ارسال نشده است. پاری سن ژرمن هنوز به انتقال قرضی مائورو ایکاردی به یوونتوس رضایت نداده است. طی ساعات اخیر، یوونتوس تلاش خود را بیشتر کرده و دو پیشنهاد قرضی یک ساله و قرضی دو ساله به پاریس ارسال کرده است اما هنوز ناصر الخلیفی پاسخ مثبت نداده است. با این حال، شرایط می تواند طی ساعات آینده تغییر کند. اگر انتقال ام باپه به رئال مادرید انجام نشود، ماندن احتمالی مهاجم فرانسوی می تواند باعث خروج ایکاردی و پیوستنش به یوونتوس شود.

یوونتوس همچنین در پی خرید یک هافبک باتجربه در این دو روز باقیمانده است. اکسل ویتسل همیشه اولویت اول بیانکونری برای خرید در این تابستان بوده است. یوونتوس چند بار طی ساعات اخیر با ویتسل صحبت کرده و ارتباط آنها ادامه دارد. یوونتوس ترجیح می دهد پیش از خرید ویتسل، یک هافبک خود را بفروشد اما شاید حتی بدون خروجی، آنها ویتسل را جذب کنند زیرا مکس الگری هافبکی با خصوصیات ویتسل درخواست کرده است. به هر حال، بروسیا دورتموند منتظر است تا ابتدا یک جانشین برای ویتسل جذب کند تا اجازه پیوستن هافبک بلژیکی به یوونتوس را صادر کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!