واکنش قیمت طلا و سکه به اظهارات رییس جمهور /پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا 8 شهریور


محمد کشتی آرای گفت: امروز بازار طلا و سکه به اظهارات رییس جمهور در مورد کنترل نرخ ارز واکنش نشان داد.

امروز نخستین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با حضور اعضای جدید و به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد.

در این جلسه تیم اقتصادی دولت مکلف شد درخصوص کنترل بازار ارز و نرخ تورم، اقدامات فوری و سازمان یافته انجام دهد به نحوی که مردم اثرات آن را در زندگی خود احساس کنند و اطمینان یابند که دولت در این زمینه اهتمام لازم را بکار گرفته است.

محمد کشتی آرای در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا گفت: امروز قیمت طلا و سکه به اظهارات رییس جمهور در مورد کنترل نرخ ارز واکنش نشان داد و کاهش یافت به طوریکه قیمت دلار 550 تومان کاهش یافت و 27640 تومان رسید در حالیکه قیمت اونس جهانی ثابت بود.

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت در معاملات امروز رکود در بازار همچنان وجود دارد وهمزمانی کاهش تقاضا و قیمتها نیز موجب کاهش حباب سکه شده است به طوریکه حباب سکه به 430 هزار تومان رسیده است و قیمت انواع سکه نیز کاهش یافت.

وی در مورد پیش بینی قیمت طلا گفت :اگر فردا از طرف بانک مرکزی اقدامی در خصوص نرخ ارز صورت گیرد طبیعتا قیمتها کاهشی خواهد شد.

کشتی آرای خاطر نشان ساخت سخنان امروز رییس جمهور تا حدی آرامش را به بازار طلا و سکه بازگردانده است و قیمتها از حالت صعودی خارج شده است.

واکنش قیمت طلا و سکه به اظهارات رییس جمهور /پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا 8 شهریور

قیمت طلا و سکه امروز 7 شهریور ۱۴۰۰

محمد کشتی آرای در معاملات امروز قیمت سکه طرح قدیم با 100 هزار تومان کاهش 11 میلیون 750 هزار تومان ،سکه طرح جدید نیز با 230 هزار تومان کاهش 12 میلیون و 70 هزار تومان ،نیم سکه با 100 هزار تومان کاهش 6 میلیون و 300هزار تومان و ربع سکه بدون تغییر همچنان 3 میلیون 900 هزار تومان اعلام کرد.

همچنین در معاملات امروز قیمت سکه های یک گرمی بانک مرکزی نیز با 50 هزار تومان کاهش 2 میلیون350هزار تومان داد و ستد شد.

امروز قیمت یک مثقال طلا 5 میلیون 130 هزار تومان و قیمت هر گرم طلای 18 عیار نیز با 16 هزار تومان کاهش امروز به یک میلیون و 184 هزار تومان رسید.



قیمت دلار هم در آخرین نرخ به 27640 تومان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)