جدیدترین وضعیت بازار بیت کوین /آینده بازار بیت کوین چگونه است؟


با وجود این‌که دیروز بازار رمزارزها، وارد محدوده 2 تریلیون دلاری شده بودند، اما دوباره در جهتی عکس حرکت کردند و قیمت بیت کوین در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی 3 درصد ریخت و کانال 46 هزار دلار را از دست داد.

به گزارش سایت طلا به نقل از فارس ،در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی قیمت بیت کوین 3 درصد ریخت و کانال 46 هزار دلاری را از دست داد.

هم اکنون هر بیت کوین با قیمت 45 هزار و 462 دلار در حال معامله است که نسبت به هفته پیش هم 1.7 درصد پایین تر است.

با این احتساب ارزش کل بازار بیت کوین امروز به 854 میلیارد دلار رسید و در 24 ساعت گذشته 771 هزار بیت کوین به ارزش 35 میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده است.

تعداد بیت کوین‌های جهان هم امروز به 18 میلیون و 789 هزار و 743 عدد رسید.

اتریوم نیز 3057 در حال معامله است که 5.6 درصد کاهش قیمت داشته است.

باینانس کوین نیز 6.7 درصد از ارزش خود را از دست داد و روی 400 دلار در حال معامله است.

جدیدترین وضعیت بازار بیت کوین /آینده بازار بیت کوین چگونه است؟

کاردانو نیز 3.7 درصد پایین آمد و الان 2.02 دلار در حال معامله است.

ریپل 8 درصد ریخت و 1.12 دلار خرید و فروش می شود.

ببشترین افت قیمت در میان.ارزهای مطرح بازار را داج کوین داشت و بیش از 11 درصد منفی شد و هم اکنون 29 سنت دست به دست می شود.

ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی هم امروز 4.45 درصد ریخت و به 1926 میلیارد دلار رسید. تعداد ارزهای مجازی جهان نیز حالا به 11 هزار و 301 عدد رسیده است.



با کاهش تدریجی سلطه بیت‌کوین بر بازار، شماری از تحلیلگران منتظر آغاز فصل صعودی جدید آلتکوین‌ها هستند، اما شماری دیگر معتقدند به زودی یک اصلاح جدید در بازار رخ خواهد داد که بیت‌کوین با ریزش کمتر، بار دیگر موقعیت غالب خود را تثبیت خواهد کرد.

رشد چشم‌گیر سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها

به گزارش سایت طلا به نقل از خبرآنلاین ،در این میان، براساس گزارشی که موسسه KPMG در رابطه با شاخص سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها منتشر کرده، سرمایه‌گذاری‌های کلان در این بازار نسبت به سال ۲۰۲۰ رشد چشم‌گیری داشته است.

این گزارش نشان می‌دهد در سال ۲۰۲۱ بازار رمزارزها با هجوم سرمایه از سمت افراد حقیقی، کسب و کارها، دولت‌ها و حتی موسسات غیرمالی همراه بوده است. این گزارش، تحولات بازار را در نیمه اول سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد. کلمه کلیدی که برای این دوره از بازار رمزارزها استفاده می‌شود تنوع است. این موضوع نشان می‌دهد بازار رمزارزها در سال ۲۰۲۱ با همه‌گیری از سراسر دنیا همراه بوده و سرمایه‌گذاری در این سال تقریبا دو برابر شده است.

شرکت‌های بزرگ به شدت بر قیمت بیت‌کوین تاثیر داشته‌اند و مقدار زیادی از این ارز را در اختیار گرفتند. همچنین کشورهایی مانند السالوادور بیت‌کوین را به پول رسمی خود تبدیل کردند و حتی در مواردی دولت‌ها از این فناوری استفاده کردند. در ایران هم در بسیاری از موارد ارز مورد نیاز یش بینی بازا صادرات کالاهای اساسی با استفاده از بیت‌کوین استخراج شده در داخل تامین می‌شد.

جدیدترین وضعیت بازار بیت کوین /آینده بازار بیت کوین چگونه است؟

شرکت‌های ROBINhood و NUbank بیشترین سرمایه‌گذاری را در بازار رمزارزها داشتند که مجموع سرمایه‌گذاری این دو شرکت در اوایل سال ۲۰۲۱ به ۴.۳ میلیارد دلار می‌رسد. همچنین تعداد معاملات بزرگ از سوی نهنگ‌های بازار در این سال بیش از ۳ هزار معامله بود.

این گزارش به اهمیت قانون‌گذاری برای بازار رمزارزها هم پرداخته است. در حال حاضر دولت آمریکا قصد دارد برای این بازار مقررات تعیین کند و قرار است کنگره برای توسعه زیرساخت این بازار، ۲۸ میلیارد دلار از فعالان مالیات بگیرد.

پیش‌بینی بازار رمزارزها

ریزش اخیر بازار، امیدها را در دل بسیاری از سرمایه‌گذاران کشت اما شروع دوباره روند صعودی و رشد بیت‌کوین تا ۴۷ هزار دلار ثابت کرد که روند صعودی طولانی‌مدت از بین نرفته است.

همه عقیده دارند فراگیری بازار رمزارزها در سراسر دنیا اجتناب ناپذیر است و این موضوع می‌تواند باعث رشد مستمر قیمت شود. همچنین nft ها می‌توانند به سرعت رشد کنند و پشتوانه قوی داشته باشند.

اگرچه بازار این روزها کمی نشانه‌های اصلاح دارد اما به عقیده شرکت KPMG این بازار در اول راه است و سرمایه‌گذاران زیادی در آینده به این بازار علاقه‌مند می‌شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ازدواج پسر 15 ساله با خانم معلم 30 ساله اش ! / واقعی و جگرسوز !