ارز دیجیتال BNB چیست؟


ارز دیجیتال BNB چیست؟

خبرگزاری آریا- ارز دیجیتال BNB و یا بایننس کوین، نام یکی از جدیدترین ارزهای دیجیتال است که توسط صرافی آنلاین بایننس طراحی و ارائه شده است.

ارز دیجیتال BNB چیست؟
خبرگزاری آریا- ارز دیجیتال BNB و یا بایننس کوین، نام یکی از جدیدترین ارزهای دیجیتال است که توسط صرافی آنلاین بایننس طراحی و ارائه شده است. در حقیقت می‌توان گفت بایننس کوین، عنوان توکن‌هایی است که در پلتفرم بایننس مورد استفاده کاربران واقع می‌گردند. لازم به ذکر است که هدف اصلی از ایجاد و راه اندازی این توکن در واقع، جذب سرمایه برای توسعه دادن صرافی آنلاین بایننس و هم‌چنین گسترش دادن آن بوده است.

لازم است بدانید که از بایننس کوین، BNB در این صرافی آنلاین، به عنوان رمز بومی، استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی این ارز دیجیتال و بیان ویژگی‌های آن بپردازیم.

ارز دیجیتال BNB مربوط به چه صرافی است؟

همان‌طور که می‌دانید صرافی بایننس یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال در سراسر جهان به شمار می‌رود. در حال حاضر، حجم مبادلات و معاملات ارزهای دیجیتال در این صرافی آنلاین، قابل توجه است. این صرافی برای تبادلات داخلی خود، اقدام به طراحی و راه اندازی توکن و یا ارز دیجیتال BNB نموده است. لازم به ذکر است که در شرایط کنونی، صرافی بایننس یکی از مهم‌ترین و در عین حال قابل اعتمادترین صرافی‌های آنلاین است و تراکنش‌ها در این صرافی، در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌گیرد.

جهت دریافت سیگنال بایننس می‌توانید از خدمات اپلیکیشن بیترونت استفاده کنید.

بنابراین در شرایط فعلی، ارز دیجیتال BNB که توسط این شرکت، طراحی و تولید شده، مورد اقبال و توجه بسیاری از کاربران واقع شده است. از طرف دیگر لازم است بدانید که مجموعه عوامل دیگری نیز وجود دارد که موجب شده میزان کاربرد و استفاده از این ارز دیجیتال، افزایش پیدا کند. از جمله این موارد می‌توان به وجود پلتفرم‌هایی از قبیل آزمایشگاه بایننس، اشاره کرد. لازم به ذکر است که از این پلتفرم، برای پروژه‌های بلاک چین استفاده می‌شود. از طرف دیگر پلتفرم‌های دیگری نیز به رونق و توسعه بایننس کوین کمک کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به پلتفرم ICO بایننس لانچ پد اشاره کرد. هم‌چنین بانک اطلاعاتی بایننس و صندوق خیریه آن نیز منجر به افزایش استفاده از بایننس کوین در سطح جهان شده‌اند.

بایننس کوین در واقع یک توکن اتریوم ERC20 به شمار می‌رود که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده و سپس در سال 2019 به بلاک چین خود منتقل شده است.

ویژگی‌های ارز دیجیتال BNB

در حقیقت می‌توان گفت بایننس کوین، هم یک ارز دیجیتال به شمار می‌رود که به طور ویژه، برای صرافی بایننس راه اندازی شده و توسعه یافته است و هم یک ارز دیجیتالی است که بر روی زنجیره و شبکه بلاک چین بایننس ایجاد شده است. در حال حاضر، این ارز دیجیتال به عنوان یک آلت کوین مورد استفاده قرار می‌گیرد که بر اساس استاندارد ERC20 و با استفاده از شبکه اتریوم و هم‌چنین بستر و فناوری بلاک چین ایجاد شده است.

بنابراین ارز دیجیتال BNB نیز از قوانین وضع شده برای بلاک چین اتریوم پیروی می‌کند. از طرف دیگر می‌توان گفت بایننس کوین دارای ثبات و میزان امنیت قابل توجهی است. چراکه با ایجاد شدن در شبکه و بلاک چین اتریوم، این رمز ارز دیجیتالی قادر خواهد بود در برابر انواعی از تهدیدها و سرقت‌ها و هک‌ها از خود محافظت کند. هم‌چنین لازم است بدانید که ارز دیجیتال BNB کم‌ترین میزان تاثیر پذیری را از شرایط خارجی دارد. در حالی که به شدت تحت تاثیر شرایط و تصمیمات داخلی صرافی بایننس است.

آینده ارز دیجیتال BNB

در حال حاضر، صرافی بایننس به دنبال این است که پایداری خود را حفظ کند و از طرف دیگر کسب و کار خود را رونق و توسعه بیشتری بدهد. هر گونه تصمیم گیری در این صرافی آنلاین، می‌تواند آینده رمز ارز بایننس کوین را تحت تاثیر خود قرار دهد. بنابراین می‌توان گفت ارزش و آینده این ارز دیجیتالی تا حدود زیادی به شرایط داخلی این صرافی بستگی دارد. لازم است بدانید که این ارز دیجیتالی یکی از معدود توکن‌ها و ارزهای دیجیتالی بوده که در بازار نزولی ارزهای دیجیتال در سال 2018 کم‌ترین میزان افت ارزش و قیمت را تجربه کرد.

شما می‌توانید جهت دریافت سیگنال ترید برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال از بیترونت کمک بگیرید.

لازم به ذکر است که یکی از مواردی که باعث افزایش قیمت این ارز دیجیتالی در طول زمان می‌شود کاهش دادن تعداد توکن‌های در گردش آن است. همان‌طور که می‌دانید این کار به طور معمول، با سوزاندن توکن‌ها انجام می‌گیرد. لازم است بدانید که صرافی آنلاین بایننس، این کار را آغاز کرده و تا کنون حدود 6 دوره از سوزاندن توکن‌های BNB صورت گرفته است.

نتیجه گیری

همان‌طور که گفته شد صرافی بایننس برای جذب سرمایه و توسعه خود، در 18 آوریل 2019، بلاک چین و هم‌چنین ارزهای دیجیتال و معاملاتی خود را راه اندازی نمود و پس از آن، بایننس کوین به بازار ارزهای دیجیتال ارائه شد. بایننس کوین برای کاربران این صرافی، چند مزیت را ایجاد خواهد کرد. از جمله این مزایا می‌توان به این مورد اشاره کرد که با استفاده از این ارز دیجیتالی، کارمزد معاملات کاهش بسیار زیادی را تجربه خواهد کرد.

از طرف دیگر این دسته از کاربران این امکان را پیدا می‌کنند که توکن‌های IEO را نیز به دست آورند. در واقع می‌توان گفت کاربران این صرافی با در دست داشتن توکن‌ها و ارز دیجیتال بایننس کوین، قادر به دریافت بلیط‌هایی خواهند شد. بنابراین از این طریق خواهند توانست شانس خود را برای دریافت توکن پروژه‌های مختلف در این صرافی، افزایش قابل توجهی بدهند.

هم‌چنین لازم به ذکر است که بر طبق گفته‌های بنیان گذاران صرافی بایننس و این ارز دیجیتال، کاربران قادر خواهند بود از این توکن استفاده‌های دیگری نیز به عمل آورند و از این طریق، مزایای دیگری را نیز به دست خواهند آورد که این دسته از کاربردها و مزایا در آینده‌ای نزدیک، مشخص خواهند شد.



حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ غمگین یا رب آیا تا کدامین لحظه باید سوخت مهستی