2 هزار کیلومتر از جاده‌های خراسان جنوبی خط‌کشی شد


2 هزار کیلومتر از جاده‌های خراسان جنوبی خط‌کشی شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون حدود 2 هزار کیلومتر خط‌کشی در سطح محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان با هدف ارتقای ایمنی و تسهیل در رفت و آمد انجام شده است.

سجاد احمدی شاهرخت، امروز پنجشنبه 21 مرداد به رسانه‌ها اعلام کرد: خط کشی راه‌ها ضمن اینکه از ضروری‌ترین نوع علائم ایمنی است از عوامل اصلی منظم‌کردن حرکت وسایل‌نقلیه و آگاهی‌دادن به مترددین جاده‌ای نیز محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی خط‌کشی را از مهمترین عوامل برای ایمنی جاده‌ها دانست و اظهار کرد: این اداره کل به منظور تامین ایمنی محورهای استان، اقدامات درخور توجهی در بحث خط‌کشی محورها در دستور کار خود داشته است.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تصریح کرد: سال گذشته سه هزار و ۳۶۰ کیلومتر از جاده‌های استان در مسیرهای اصلی، فرعی و روستایی خط کشی شد.

احمدی بیان کرد: احیای خط‌کشی در محورهای مواصلاتی استان با اولویت محورهای شریانی در دستور کار این اداره بوده است لذا اکثر محورهای شریانی و اصلی استان سال گذشته خط‌کشی شد.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به تلاش‌های فراوان انجام پذیرفته توسط عوامل راهداری استان سعی شده در هیچ یک از محورهای شریانی و اصلی استان مشکلی از بابت خط‌کشی مشاهده نشود.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی