900 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان همدان بستری هستند


900 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان همدان بستری هستند

همدان- ایرنا- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت که 900 بیمار مبتلا به کرونا هم اینک در بیمارستان های این استان بستری هستند و شمار بیماران سرپایی نیز به یک هزار و 100 نفر رسیده است.

به گزلرش ایرنا، دکتر ابراهیم جلیلی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به دنبال گسترش ویروس کرونا، همه تخت های بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان استان همدان اشغال شده و تخت های بخش عادی هم در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد موارد ابتلا به کرونا در استان همدان از نوع ویروس دلتا است، اضافه کرد: با ورود به موج پنجم همه گیری کووید ۱۹ در روزهای اخیر آمار مراجعان به مراکز درمانی و بیمارستان های استان افزایش یافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره برپایی بیمارستان سیار با ظرفیت ۲۰ تخت بستری در محوطه بیمارستان بهشتی، افزود: در این بیمارستان بیماران پس از انجام مراحل تجویز و تزریق، در همان روز مرخص شده و این روند برای بیماران یاد شده تا کسب بهبودی کامل ادامه دارد.

دکتر جلیلی کاهش هزینه درمان بیماران، مدیریت تخت بیمارستانی برای بستری و درمان بیماران بدحال را از مزایای این نوع ارائه خدمت دانست و ابراز امیدواری کرد با گسترش واکسیناسیون و رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله رعایت فاصله فیزیکی و زدن ماسک شاهد کنترل بیماری در روزهای آینده باشیم.

وی تاکید کرد: هم اینک همه بیمارستان های استان همدان در آماده باش کامل هستند و از امکانات موجود شامل تخت های بستری عادی و مراقبت ویژه، تجهیزات و کادر درمانی و تخصصی برای ارائه خدمت بهتر به بیماران کرونایی استفاده می شود.

در استان همدان، شهرستان های همدان، ملایر، نهاوند، کبودرآهنگ، اسدآباد، تویسرکان، بهار، درگزین و رزن در وضعیت قرمز و فامنین نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی