رتبه 2 کنکور ریاضی با مردم استان کرمان مستقیم صحبت کرد


رتبه 2 کنکور ریاضی با مردم استان کرمان مستقیم صحبت کرد

کرمان - ایرنا - یک روز پس از اعلام نتایج کنکور، مسئولان صداوسیما مرکز استان کرمان امکان حضور دانش آموز رفسنجانی حائز رتبه دوم کنکور ریاضی را در برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی و گفت و گوی مستقیم با مردم دیار کریمان فراهم کردند.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز کرمان، محمدشایان شعبانی دانش آموز رفسنجانی که موفق به حائز رتبه دوم کنکور ریاضی شده روز دوشنبه با حضور در برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی صداوسیمای مرکز کرمان برای مردم این استان صحبت و دلایل موفقیتش را تشریح کرد.
شعبانی در برنامه های صبح به خیر کرمان سیما و سلام کرمان رادیو استان کرمان از دلایل موفقیت خود و تلاش های شبانه روزی در مطالعه و درس خواندن گفت و از خانواده اش به علت پشتیبانی ها و ایجاد محیطی مناسب و آرام برای درس خواندن تشکر کرد.
این دانش آموز حائز رتبه دوم کنکور سراسری ریاضی و فنی همچنین صبح امروز در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا ضمن تاکید بر اینکه هرگز از کلاس های تقویتی استفاده نکرده در این باره توضیحاتی ارائه داد که متن مصاحبه را اینجا می توانید مطالعه کنید.
به گزارش صداوسیما، همزمان با حضور شعبانی در برنامه های زنده تلویزیونی و رادیویی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان نیز با اهدای لوح تقدیر از وی تجلیل کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی