استقلال | وقتی جدایی میلیچ و غیبت نادری خللی در تیم ایجاد نکرد!


استقلال | وقتی جدایی میلیچ و غیبت نادری خللی در تیم ایجاد نکرد!

شفقنا – استقلال با وجود جدایی میلیچ و نوسان و آسیب دیدگی های نادری نیازی به جذب مدافع چپ جدید ندارد. به گزارش شفقنا ورزشی، در اختیار داشتن یک مدافع چپ باکیفیت یکی از نگرانی های جدی در فوتبال ایران است. در فوتبال مدرن بازیکنان کناری سهم بسزایی در تاکتیک و بازی هر تیمی دارند. مثل فوتبال کلاسیک وظیفه یک […]

استقلال | وقتی جدایی میلیچ و غیبت نادری خللی در تیم ایجاد نکرد!استقلال | وقتی جدایی میلیچ و غیبت نادری خللی در تیم ایجاد نکرد!

شفقنا – استقلال با وجود جدایی میلیچ و نوسان و آسیب دیدگی های نادری نیازی به جذب مدافع چپ جدید ندارد.

به گزارش شفقنا ورزشی، در اختیار داشتن یک مدافع چپ باکیفیت یکی از نگرانی های جدی در فوتبال ایران است.

در فوتبال مدرن بازیکنان کناری سهم بسزایی در تاکتیک و بازی هر تیمی دارند. مثل فوتبال کلاسیک وظیفه یک مدافع چپ تنها دفاع کردن و جلوگیری از ضد حملات نیست بلکه باید دائما در حال رفت و برگشت باشد و این نیازمند نیرو و انرژی زیادی است.

در سیستم ۳-۵-۲ نیاز بیشتر و مبرم تری به دراختیار داشتن یک مدافع چپ است. در این حالت چنین بازیکنی هم باید سریع باشد و هم تکنیک لازم را برای شرکت در حملات داشته باشد. استراماچونی این سیستم را در استقلال جا انداخت و فرهاد مجیدی هم در چند دیدار اخیر از آن استفاده کرده و خیلی خوب نتیجه گرفته است.

میلیچ مدافع چپ استقلال در دو فصل اخیر بوده است که جدایی او سر و صدای زیادی به دنبال داشت و حسابی هواداران را نگران کرده است اما فرهاد مجیدی با ستاره های جدیدی که رو کرده ثابت کرده که حتی با جدایی میلیچ و غیبت نادری سمت چپ تیم مشکلی ندارد و نیاز به جذب بازیکن جدید نیست.

متین کریم زاده در دیدار اخیر برابر نساجی فراتر از انتظار ظاهر شد. او بعد از درخشش در پارس جنوبی و با نظر فکری به استقلال آمد اما هیچگاه در ترکیب اصلی به بازی گرفته نشد تا اینکه مجیدی برابر نساجی به او اعتماد کرد.

این بازیکن ۲۳ ساله ستاره آبی پوشان برابر نساجی بود. تا جایکه یک گل به ثمر رساند، یک پنالتی گرفت و یک پاس گل هم داد تا نوید روزهای خوبی را برای سمت چپ استقلال بدهد.

استقلال در این پست بابک مرادی و سبحان خاقانی را هم دارد تا مجیدی هیچ نگرانی برای فصل بعد نداشته باشد.

منبع: شفقنا ورزشی

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرب المثل های ایرانی از نگاه هوش مصنوعی + عکس