خطر سیل در جنوب و جنوب غرب استان کرمان همچنان وجود دارد/ شهداد گرم‌ترین نقطه کشور


خطر سیل در جنوب و جنوب غرب استان کرمان همچنان وجود دارد/ شهداد گرم‌ترین نقطه کشور

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از افزایش نسبی دمای هوای استان خبر داد و گفت: امروز صبح لاله زار با 14 درجه سانتیگراد و شهداد با 36 درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرم‌ترین مناطق استان بودند، گفتنی است که شهداد صبح امروز گرم‌ترین نقطه کشور بوده است.

"فهیمه راستی" در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: امروز در جنوب و جنوب غرب استان کرمان همانند روزهای گذشته ناپایداری های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه ای پیش بینی می شود.

وی طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها در جنوب و جنوب غربی استان کرمان را دور از انتظار ندانست و بیان کرد: از امروز تا اواخر هفته وزش باد و گرد و خاک پدیده غالب در شرق استان خواهد بود به طوری که احتمال کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در ریگان، فهرج و زهکلوت در این روزها وجود دارد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان از افزایش نسبی دمای هوای استان خبر داد و گفت: امروز صبح لاله زار با ۱۴ درجه سانتیگراد و شهداد با ۳۶ درجه سانتیگراد به ترتیب خنک ترین و گرم‌ترین مناطق استان بودند، گفتنی است که شهداد صبح امروز گرم‌ترین نقطه کشور بوده است.

وی ادامه داد: دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۲۱ درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات روز به حدود ۳۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

انتهای پیام



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آمار فاجعه بار: کاش ستاره بارسا برنمی‌گشت!