توزیع یکصد پرس غذای گرم بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی هنری «امیران نور»


توزیع یکصد پرس غذای گرم بین نیازمندان به همت کانون فرهنگی هنری «امیران نور»

حجت الاسلام پیش قدم سیوندی گفت: یکصد پرس غذای گرم در طرح «سه شنبه های مهدوی» با محوریت کانون فرهنگی «امیران نور» شهر «سیوند» طبخ و به منظور کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و محرومان، بین این افراد توزیع شد.

حجت الاسلام «احسان پیش قدم سیوندی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: یکصد پرس غذای گرم در طرح «سه شنبه های مهدوی» با محوریت کانون فرهنگی «امیران نور» شهر «سیوند» طبخ و به منظور کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و محرومان، بین این افراد توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امیران نور» شهر «سیوند» فارس اضافه کرد: کمک های مومنانه پیرو فرمایش رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(مدظله العالی) با موضوع «سه شنبه های مهدوی» به همت این کانون فرهنگی هنری انجام می شود.

وی تصریح کرد: در این طرح که با همکاری مردم مومن و خیر انجام می گیرد، بسته های معیشتی و توزیع غذای گرم بین افراد آسیب دیده از کرونا و محرومان توزیع می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «امیران نور» شهر «سیوند» فارس با دعوت از اقشار مختلف مردم،خیرین و نیکوکاران برای شرکت در این امر حسنه و خداپسندانه ایراد کرد، گفت: کمک کردن به همنوع با توجه به تاکید دین مبین اسلام و اهل بیت (ع) بسیار با برکت و دارای اجر اخروی و دنیوی است و اجر این حرکت عظیم در ایام ماه ذی الحجه هم چند برابر خواهد بود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان