تیلور سوئیفت کیست؟! / رابطه های قدیم و جدید تیلور سوئیفت + بیوگرافی و عکس ها


تیلور سوئیفت کیست؟! /  رابطه های قدیم و جدید تیلور سوئیفت + بیوگرافی و عکس ها

چهره رکنا: تیلور سوئیفت یکی از خوانندگان و سبلیریتی های جهانی است که در ایران خیلی طرفدار دارد و زندگی شخصی و روابط او برای مخاطبان ایرانی اش بسیار خواندنی است.

تیلور سوئیفت ( Taylor Swift) خواننده-ترانه‌سرای آمریکایی است.تیلور سوئیفت یکی از سبلیریت های محبوب در ایران است و مخاطبان ایرانی تیلور سوئیفت جزو مخاطبان دو آتشه او هستند.ترانه‌سراییِ روایی تیلور سوئیفت بیشتر از زندگی شخصی و تجربیاتش الهام می‌گیرد. تیلور سوئیفت پوشش گسترده‌ای از رسانه‌ها دریافت کرده و مورد تحسین قرار گرفته‌است. تیلور سوئیفت به تازگی اولین هنرمند زن سال 2021 شناخته شده است.

به گزارش رکنا، تیلور سوئیفت اولین هنرمند زن امسال شد که تا الان سه آلبوم (Folklore, Evermore, Fearless) با فروش بیش از ۵۰۰ هزار نسخه در آمریکا داشته است.

تمام رابطه های تیلور سوئیفت به ترتیب سال

اولین رابطه تیلور سوئیفت در سال 2008 با جو جوناس

جو جوناس یکی از سه برادر معروف گروه جوناس می باشد . جو جوناس متولد 1989 می باشد در واقع زمانی که 19 سال سن داشت با تیلور 19 ساله رابطه دوستی برقرار کرد اما رابطه این دو بیشتر از چند ماه طول نکشید و در همان ماه های ابتدایی از هم جدا شدند .

تیلور سوئیفت کیست؟! /  رابطه های قدیم و جدید تیلور سوئیفت + بیوگرافی و عکس ها

رابطه دوم با تیلور لانتر

تیلور دنیل لاتنر بازیگر و مدل آمریکایی متولد سال 1992 می باشد در واقع 3 سال از تیلور کوچک تر است . دورانی که تیلور با تیلور دنیل لاتنر رابطه برقرار کرد 20 سال سن داشت اما نامزد کوم سن وی تنها 17 سال سن داشت . رابطه عاشقانه آنها به مانند رابطه قبلی تنها چند ماه بیشتر دوام نیاوردجالب است بدانید که تیلور دنیل چندی پیش رابطه ای را با سلنا گومز آغاز کرده بود

تیلور سوئیفت کیست؟! /  رابطه های قدیم و جدید تیلور سوئیفت + بیوگرافی و عکس ها

رابطه سوم تیلور سوئیفت در سال 2010 با جیک جیلنهال

جیک جیلنهال بازیگر سرشناس آمریکایی متولد سال 1980 می باشد . جیک زمانی که با تیلور رابطه برقرار کرد 30 سال سن داشت و این بار تیلور برخلاف نامزد قبلی خود با فردی که 9 سال با وی اختلاف سنی داشت رابطه برقرار کرد

تیلور سوئیفت کیست؟! /  رابطه های قدیم و جدید تیلور سوئیفت + بیوگرافی و عکس ها

رابطه چهارم تیلور سوئیفت در سال 2010 , 2012 با جان مایر

تیلور در حینی که با جیک نامزد بود در کنارش با جان مایر دوست بود اتفاقا پایدار ترین دوستی تیلور با جان مایر بود چرا که از سال 2010 تا 2012 با یکدیگر رابطه داشتند . جان مایر خواننده راک آمریکایی متولد سال 1977 دارای 5 جایزه گرمی

رابطه پنجم تیلور سوئیفت در سال 2012 , 2013 با هری استایلز

هری استایلز خواننده انگلیسی از اعضای گروه معروف وان دایرکشن متولد سال 1994 می باشد . این بار خانم تیلور رابطه ای کوتاه را با پسری که 5 سال از وی کوچکتر بود شروع کرد اما این رابطه به مانند دیگر رابطه های تیلور بیشتر از چند ماهی داوم نیاورد .

تیلور سوئیفت کیست؟! /  رابطه های قدیم و جدید تیلور سوئیفت + بیوگرافی و عکس ها

رابطه ششم تیلور سوئیفت در سال 2013 , 2014 با هوزیر

البته خانم تیلور هیچ وقت این رابطه را قبول نداشت و بیشتر به هوزیر به عنوان یک دوست بدون هیچ گونه معاشقه ای نگاه می کرد . اما عکسها و خبرهای که از این دو منتشر می شد گواه متناقضی را در بر داشت

تیلور سوئیفت کیست؟! /  رابطه های قدیم و جدید تیلور سوئیفت + بیوگرافی و عکس ها

بیوگرافی تیلور سویفت

نام اصلی: تیلور آلیسون سوئیفت

متولد : ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹ ردینگ، پنسیلوانیا، ایالات متحده آمریکا

شغل : خواننده ،ترانه‌سرا، بازیگر، تهیه‌کننده موسیقی

سال‌های فعالیت : ۲۰۰۴ – اکنون

دارایی خالص : ۳۶۰ میلیون دلار (برآورد ۲۰۱۹)

خویشاوندان : آستین سوئیفت (برادر)

سبک :پاپ کانتری ، پاپ راک ، راک

سازها : ساز یوکللی ،گیتار ،بانجو، پیانو ، درام

تیلور سوئیفت کیست؟! /  رابطه های قدیم و جدید تیلور سوئیفت + بیوگرافی و عکس ها

تیلور الیسون سویفت در 13 دسامبر 1989 در ریدینگ پنسیلوانیا به دنیا آمد. تیلور سویفت در شهر ویومیسیتگ پنسیلوانیا بزرگ شد و در سن پانزده‌سالگی برای ادامه دادن به موسیقی کانتری به نشویل تنسی نقل مکان کرد. پدرش اسکات کینگزلی سویفت کارگزار بورس بود و مادرش آندره فینلی خانه دار بود که تیلور و برادر کوچکترش ، آستین را بزرگ می کرد. آستین کینگزلی سوئیفت برادر کوچکتر تیلور سویفت بازیگر است.

مادربزرگ تیلور یک خواننده‌ی حرفه‌ای اپرا بود. همین باعث شد که تیلور سویفت از کودکی موسیقی علاقه‌مند شود و بخواهد جا پای جای مادبزرگش بگذارد. وقتی تیلور سویفت فقط ده سال داشت در بسیاری از رویدادهای محلی آواز می‌خواند و از 12 سالگی شروع به نوشتن آهنگ‌های خودش کرد؛ با گیتار آهنگ را می‌نواخت و سپس آن را می‌خواند. تیلور سویفت در سن 16 سالگی به عنوان خواننده موسیقی کشور مشهور شد و در سالهای 16 سالگی به عنوان یک خواننده موسیقی کشور مشهور شد.

تیلور سویفت صد و هفتاد و پنج سانتیمتر قد دارد. تیلور سویفت به مدرسه آلوورنیا مونتسوری می رفت. تیلور و آستین قبلاً در کلاسهای کتاب مقدس شرکت می کردند زیرا پدر و مادرشان اهل کلیسای پرستری بودند. وقتی تیلور سویفت تنها 9 ماه داشت مادرش او را روی زین اسب قرار می داد و از آن پس سوارکاری اسب سرگرمی او شد. تیلور سویفت بسیار با استعداد بود و اسم اسب خودش را جینجر گذاشت تیلور در ادامه در چندین مسابقه اسب سواری شرکت کرد و توانست برنده شود.

موسیقی‌های اولیه‌ی تیلور سویفت همچون “داستان عشق (Love story)” و “تو به من تعلق داری (you belong with me)” طرفداران هر دو سبک موسیقی پاپ و کانتری را به خود جذب کرد. همین باعث شد تا با آلبوم بعدی‌اش “بی‌باک” در سال 2008 جایزه‌ی گرمی را بدست آورد. از همان موقع موفقیت‌های حرفه‌ای تیلور آغاز شد و تا به امروز به صورت روز افزون ادامه دارد.

در آگوست سال 2016 تشخیص داده شد که مادر تیلور سویفت سرطان دارد، روحیات تیلور بسیار تحت تاثیر این داستان قرار گرفت پس از آن او کمپینی برای مبارزه با سرطان را اندازی کرد.

زندگی شخصی تیلور سویفت

تیلور سوئیفت رابطه های مختلفی با افراد مشهور داشته است و هیچکدام کانون توجه قرار نگرفته اند. او نخستین بار در سال 2008 با جو جوناس از برادران جوناس ملاقات کرد، اما این رابطه پایان موفقی نداشت. اندکی پس از او تیلور با لاوتنر ، جان مایر ، جیک گیلنهاول، هری استایلز و کالوین هریس بود و در سال 2016 رابطه او با تام هیدلستون مورد توجه قرار گرفت، اما بعدها تیلور اعلام کرد که رابطه اش با تام به پایان رسیده است. در حال حاضر او با مدل و بازیگر بریتانیایی جو آلوین رابطه دارد.

آلبوم‌های موسیقی :

تیلور سوئیفت (۲۰۰۶)

بی‌باک (۲۰۰۸)

حالا صحبت کن (۲۰۱۰)

سرخ (۲۰۱۲)

۱۹۸۹ (۲۰۱۴)

اعتبار (۲۰۱۷)

عاشق (۲۰۱۹)

تور کنسرت های تیلور سوئیفت :

تور بی‌باک (۲۰۰۹–۲۰۱۰)

تور جهانی حالا صحبت کن (۲۰۱۱–۲۰۱۲)

تور سرخ (۲۰۱۳–۲۰۱۴)

تور جهانی ۱۹۸۹ (۲۰۱۵)

تور جهانی اعتبار (۲۰۱۸)

جشن عاشق (۲۰۲۰)

جوایز تیلور سویفت :

10 جایزه گرمی

11 جایزه موسیقی آمریکا

7 جایزه انجمن موسیقی کانتری

6 جایزه آکادمی موسیقی کانتری

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قالیباف به خاطر ائتلاف دوستان خودرا قربانی کرد/ قالیباف برای انتخابات مجلس دوازدهم یک ا...