همه چیز درباره موزه مادام توسو در استانبول


مادام توسو در قرن هجدهم تصمیم می گیرد این موزه را پایه گذاری کند و اینجا مجسمه های افراد مشهور و شناخته شده با ابعاد طبیعی جمع آوری شده اند. مرکز اولیه این موزه در لندن است و به مرور شهرهای معروفی در دنیا میزبان موزه مادام توسو شدند. حالا در کنار واشنگتن، نیویورک، لندن و پاریس استانبول هم میزبان شعبه ای از موزه مادام توسو است. چطور به این موزه...

مادام توسو در قرن هجدهم تصمیم می‌گیرد این موزه را پایه‌گذاری کند و اینجا مجسمه‌های افراد مشهور و شناخته شده با ابعاد طبیعی جمع آوری شده‌اند. مرکز اولیه این موزه در لندن است و به مرور شهرهای معروفی در دنیا میزبان موزه مادام توسو شدند. حالا در کنار واشنگتن، نیویورک، لندن و پاریس استانبول هم میزبان شعبه‌ای از موزه مادام توسو است. چطور به این موزه برویم و چه شخصیتی‌هایی را در موزه مادام توسو استانبول خواهیم دید؟

تور 10 روزه دور ترکیه

در موزه مادام توسو استانبول کدام شخصیت‌ها را خواهیم دید؟

یکی از جذابیت‌های موزه مادام توسو این است که می‌توانید با شخصیت‌های مورد علاقه‌تان عکس سلفی بیندازید. این مجسمه‌ها در ابعاد طبیعی هستند و کافیست کمی ژست مناسبی بگیرید تا یک عکس یادگاری جذاب با هنرپیشه یا خواننده مورد علاقه‌تان بیندازید. هنرپیشه‌ها و خواننده‌های ترک در این موزه بسیارند. همینطور فوتبالیست شناخته شده ترکیه یعنی آردا توران. در کنار آنها شخصیت‌های برجسته تاریخی هم هستند مانند مولانا و آتاتورک و البته معمار سینان که معمار و طراح مسجد ایاصوفیه است.

اگر به برد پیت، دیوید بکهام، انیشتین، کیوانچ تاتلیتو و... علاقه دارید، خودتان را برای ملاقات با آنها در موزه مدام توسو آماده کنید.

همه چیز درباره موزه مادام توسو در استانبول

همه چیز درباره موزه مادام توسو در استانبول

همه چیز درباره موزه مادام توسو در استانبول

هزینه بازدید از موزه مادام توسو چقدر است؟

برای تماشای موزه مادام توسو دو نوع بلیط وجود دارد. یک بلیط معمولی که قیمت آن 50 لیر است و برای بچه‌های زیر 13 سال قیمتش 10 لیر کم می‌شود یعنی 40 لیر. یک بلیط VIP هم وجود دارد که 102 لیر است.

بلیط دیگری هم وجود دارد که 89 لیر است و علاوه بر بازدید از موزه امکان تماشای آکوایوم سی‌لایف استانبول را نیز خواهید داشت.

خدمات بلیط VIP چیست؟

اگر بلیط VIP تهیه کنید از درب دیگری که خلوت‌تر است می‌توانید وارد شوید. همینطور یک کتاب راهنما به همراه یک عکس از خودتان در موزه به شما هدیه می‌شود. در کنار این‌ها هدیه دیگری دریافت می‌کنید که می‌تواند تا همیشه شما را به یاد این موزه و خاطره سفرتان بیندازد. مجسمه دست‌تان به شما هدیه بعدی بلیط VIP است. هر فرمی که خواستید با دست‌تان می‌گیرید و سپس مجسمه آن را به شما خواهند داد.

همه چیز درباره موزه مادام توسو در استانبول

چطور به موزه مادام توسو استانبو برویم؟

اگر هتل محل اقامت‌تان در میدان تکسیم باشید با حدود 10 دقیقه پیاده‌روی به راحتی می‌توانید به موزه مادام توسو بروید. این موزه در جاده استقلال قرار دارد. اگر در جایی دورتر از میدان تکسیم هستید راهنمای حمل و نقل عمومی در استانبول به شما کمک می‌کند خود را به میدان تکسیم و سپس موزه مادام توسو برسانید.

تور رایگان تکسیم تا پل گالاتا



1400/04/19 | کد مطلب: 3269
همه چیز درباره موزه مادام توسو در استانبول
همه چیز درباره موزه مادام توسو در استانبول هانیه کاظمی
همه چیز درباره موزه مادام توسو در استانبول

مهندس برق، ارشد مدیریت، عاشق ورزش، موسیقی، مطالعه و تماشای فیلم


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

روستای سرمرنگ