داورزنی: به والیبال بانوان در گلستان توجه بیشتری شود


داورزنی: به والیبال بانوان در گلستان توجه بیشتری شود

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران به موفقیت‌های والیبال گلستان در بخش آقایان اشاره کرد و گفت که باید در این استان به والیبال بانوان نیز توجه بیشتری شود و شاهد حضور تیم‌های لیگ برتری بانوان از این استان در رده‌های مختلف باشیم.

محمدرضا داورزنی ظهر امروز (سه‌شنبه ۱۵ تیرماه) در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان گلستان اظهار کرد: مردم گلستان با والیبال زندگی می‌کنند و این ورزش یکی از آداب، رسوم و سنن آنهاست و با قهرمانانی که در رده‌های سنی مختلف تحویل تیم‌های ملی آقایان و بانوان داده‌اند، حق بزرگی به گردن والیبال کشور دارند.

وی بیان کرد: برای اینکه والیبال در استان توسعه بیشتری پیدا کند باید فضایی را فراهم کرد که از ظرفیت همه علاقه‌مندان به والیبال و حتی منتقدان استفاده کرد.

داورزنی با بیان اینکه مردم ما با والیبال زندگی می‌کنند، افزود: اگر تیم ملی نتیجه بگیرد کل مردم خوشحال می‌شوند و در این موفقیت هر کدام از استان‌ها نقش دارند.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به نتایج تیم ملی در جام ملت‌ها، گفت: برای تبدیل‌شدن به تیمی قدرتمند در سطح جهان باید بازیکنان شرایط سخت را می‌دیدند. با تدابیر سرمربی و سیاست‌های فدراسیون سعی شد در آوردگاه لیگ ملت‌ها از همه بازیکنان در شرایط سخت مسابقه استفاده شود تا به ترکیب مناسبی دست یابیم.

وی با اشاره به دعوت مجدد از چند بازیکن به اردوی تیم ملی، خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات لیگ ملت‌ها از چند بازیکن دیگر دعوت شد تا اگر آماده هستند، با بازیکنان دیگر عوض شوند.

داورزنی با اشاره به خط خوردن چند بازیکن از اردوی تیم ملی برای اعزام به المپیک، گفت: اساس کار ما منفعت کشور است. این عرصه، عرصه بهترین‌هاست و آماده‌ترین‌ها از نظر جسمی و ذهنی انتخاب می‌شوند.

رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به اینکه به ورزش می‌توان توانمندی‌های کشور را به دنیا نشان داد، تصریح کرد: آمریکا نمی‌تواند توانمندی‌های ما را در والیبال سانسور کند. مردم دنیا با دیدن قدرت ورزشکاران ما، درمی‌یابند که شرایط کشور ما آن‌گونه که آمریکایی‌ها می‌گویند، نیست. در همین مسابقات لیگ ملت‌ها هم دیدید که توانستیم آمریکا را شکست دهیم.

به گزارش ایسنا، با رای اعضای مجمع انتخاباتی هیات والیبال گلستان «عیسی سنگدوینی» به مدت چهار سال دیگر عهدار ریاست این هیات ورزشی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم