حالت فوق‌العاده و محدویت های کرونایی 48 ساعت دیگر در بم تمدید شد


حالت فوق‌العاده و محدویت های کرونایی 48 ساعت دیگر در بم تمدید شد

فرماندار بم گفت: با توجه به وضعیت فوق العاده بیماری کرونا در بم و تداوم افزایش بستری‌ها، محدودیت های کرونایی به مدت 48 ساعت دیگر(دوروز) تمدید شد.

"هادی شهسوارپور" شامگاه ۱۳تیرماه در جلسه فوق العاده ستاد مقابله با بیماری کرونای شهرستان بم با تقدیر و تشکر از همراهی بازاریان و کارخانهجات خودروسازی و واحد تولیدی منطقه ویژه ارگ جدید که در اعمالمحدودیت ها همراهی داشتند، اظهار کرد: با توجه به وضعیت فوق العاده بیماری کرونا در بم و تداوم افزایش بستری‌ها، محدودیت های کرونایی به مدت ۴۸ ساعت دیگر (دو روز) تمدید شد.

وی افزود: براین اساس، با هماهنگی استاندار کرمان در راستای مصوبه ستاد کرونای شهرستان، روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۱۴ و ۱۵ تیرماه جاری محدویت های کرونایی برای کلیه ادارات، سازمان ها و نهاد های دولتی و خصوصی، اصناف و اماکن عمومی تمدید شد.

شهسوارپور تصریح کرد: ضمناً صنوف ضروری و سازمان های خدمات رسان با ۵۰ درصد نیروها ارائه خدمات دارند و همچنین فعالیت بانکها برای مردم موثر نخواهد بود و حضور کارکنان بانک فقط به منزله کارها داخلی بانک می باشد.

فرماندار بم با اشاره به اینکه تردد خودرویی در این دو روز شامل محدودیت است، گفت: در صورت رعایت نشدن محدویت ها توسط شهروندان و اصناف، محدویت کرونا مجدد تمدید خواهد شد.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

صف‌های پیش از موعد در دیار کریمان