خدابنده‌لو: دفعه بعد به جای تیر و تابلو به تور می‌زنم


هافبک جوان و توانمند پیکان تهران از رییس فدراسیون فوتبال خواست تا هرچه سریع‌تر سرمربی تیم ملی المپیک ایران مشخص شود.

خدابنده‌لو: دفعه بعد به جای تیر و تابلو به تور می‌زنم
هافبک جوان و توانمند پیکان تهران از رییس فدراسیون فوتبال خواست تا هرچه سریع‌تر سرمربی تیم ملی المپیک ایران مشخص شود.

تیم پیکان تهران روز گذشته در قائمشهر مقابل نساجی یک برد دلچسب را به دست آورد. در جریان این مسابقه یکی از بهترین بازیکنان زمین محمد خدابنده‌لو هافبک جوان خودروسازان بود که در لیگ بیستم نامش بیشتر بر سر زبان‌ها افتاده است.


خدابنده‌لو در گفت و گو با خبرنگار ما درباره پیروزی مقابل نساجی در قائمشهر بیان کرد: ما دیروز عالی بازی کردیم و مستحق کسب 3 امتیاز بودیم. همانطور که دیدید آقای ساکت الهامی سرمربی نساجی هم در کنفرانس خبری بعد از بازی اعلام کرد که ما تیم برتر میدان بوده‌ایم. خداراشکر می‌کنم که توانستیم یک برد خوب به دست بیاوریم.


وی با اشاره به حواشی ای که برخی تماشاگران از خانه های اطراف ورزشگاه قائمشهر ایجاد کرده بودند، گفت: متاسفانه ما دیروز از سوی برخی هواداران که روی پشت بام خانه های اطراف ورزشگاه نشسته بودند، مدام توهین شنیدم و فحش خوردیم، در حالی که هیچ وقت چنین چیزهایی را از هواداران خوب نساجی ندیده بودیم. این هواداران معتقد بودند که ما عمدا 3 امتیاز خودمان را به سایپا داده ایم تا این تیم در لیگ برتر بماند، در صورتی که همه می دانند خودمان چقدر از این موضوع ناراحت هستیم.

خدابنده‌لو: دفعه بعد به جای تیر و تابلو به تور می‌زنم


هافبک پیکان در صحبت هایش تاکید کرد: امیدوارم کمیته استیناف با بررسی دقیق پرونده 3 امتیاز ما را برگرداند. ما با زحمت زیاد به برد مقابل سایپا رسیدیم و اگر 3 امتیازمان را بدهند، گزینه کسب سهمیه آسیایی می‌شویم چراکه در آن صورت فقط 3 امتیاز فاصله با تیم چهارم جدول پیدا می‌کنیم. از طرفی این همه تاخیر در صدور حکم هم برای ما جای سوال داریم. 3 امتیاز بازی با سایپا حقمان است و امیدوارم حقمان را بدهند.


خدابنده‌لو درباره فرصت‌هایی که در دیدار دیروز داشت و با بدشانسی آنها را از دست داد، اظهار کرد: متاسفانه توپ هایم با بدشانسی تبدیل به گل نشد. من بیشتر از هرچیز دوست دارم به تیمم کمک کنم و تمام تلاشم را در هر بازی برای موفقیت پیکان به کار می‌گیرم. انشاالله در بازی های بعد توپ هایم به جای تیر و تابلو به تور می‌خورد و نقشی در موفقیت تیم داشته باشم.


وی افزود: خداراشکر که توانستیم نساجی را شکست بدهیم. این برد اعتماد به نفس ما را بالا می‌برد و شک ندارم همه اعضای تیم با تمام وجود مقابل سپاهان بازی خواهند کرد. به دنبال یک نتیجه خوب مقابل سپاهان هستیم و با تمام توان برای موفقیت تیم گام برمی‌داریم.


خدابنده‌لو که یکی از نفرات اصلی تیم ملی المپیک ایران هم محسوب می‌شود، درباره بلاتکلیفی این تیم در فاصله چند ماه تا رقابت های آسیایی زیر 23 سال گفت: متاسفانه زمان زیادی تا بازی ها باقی نمانده اما هنوز تیم امید ایران سرمربی خود را نمی‌شناسد. من از آقای عزیزی خادم درخواست می‌کنم که هرچه سریع‌تر به موضوع تیم امید ورود کند و سرمربی تیم ملی المپیک مشخص شود. هرچه دیرتر این اتفاق رخ بدهد فوتبال مان ضرر می‌کند و قطعا نمی‌شود خیلی توقع نتیجه گیری داشت. امیدوارم سریعا سرمربی انتخاب شود و اردوهای تیم ملی شکل بگیرد تا بتوانیم در رقابت های آینده نتایج خوبی را کسب کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شیمیل ها چه افرادی هستند؟