ارسلان-علیمنصور؛ سالهای دور از خانه (عکس)


ارسلان مطهری که در دو مقطع زیر نظر علیرضا منصوریان شاگرد او بود، موفق نشد با پیراهن استقلال با علیمنصور هم تیمی شود و حالا مقابل او قرار می گیرد.

ارسلان-علیمنصور؛ سالهای دور از خانه (عکس)
ارسلان مطهری که در دو مقطع زیر نظر علیرضا منصوریان شاگرد او بود، موفق نشد با پیراهن استقلال با علیمنصور هم تیمی شود و حالا مقابل او قرار می گیرد.

استقلال می تواند با کسب پیروزی مقابل آلومینوم اراک، اختلافش را با تیم های مدعی کسب سهمیه به عدد 10 برساند و فرهاد مجیدی با خیال آسوده تری ادامه لیگ را دنبال کند و در راه رسیدن به این امر، او نیازمند گلزنی بازیکنانی نظیر مطهری است که مدت هاست در امر گلزنی ناکام بوده اند.


ارسلان مطهری که در دو مقطع و در تیم های نفت تهران و ذوب آهن اصفهان زیر نظر علیرضا منصوریان کار می کرد، بارها از علاقه اش به استقلال سخن به زبان آورده بود و تمایل داشت تا در زمان حضور علیمنصور بر روی نیمکت آبی پوشان راهی تیم مورد علاقه اش شود ولی هرگز این اتفاق رخ نداد.

ارسلان-علیمنصور؛ سالهای دور از خانه (عکس)


در زمانی که منصوریان نفت را به مقصد استقلال ترک کرد، مطهری در جمع زردپوشان تهرانی باقی ماند و اتفاقا در دیدار مقابل استقلال نیز موفق شد دروازه تیم علیرضا منصوریان را باز کند و آن دیدار با تساوی یک – یک به پایان رسید.


پس از جدایی منصوریان از استقلال، مطهری در ذوب آهن دوباره زیر نظر مربی سابقش کار کرد و او باز هم در جدال برابر استقلال موفق به گلزنی شد با این تفاوت که او در دقیقه 92 بازی را برای تیم منصوریان به تساوی 2 – 2 کشاند تا علیمنصور مقابل تیم سابقش بازنده از زمین خارج نشود.


منصوریان در ابتدای لیگ بیستم و در زمان حضور در تراکتور خواهان به خدمت گیری مطهری بود ولی این مهاجم ترجیح داد تا در جمع آبی پوشان باقی بماند. هر چند که منصوریان در پستی اینستاگرامی علاقه اش به جذب ارسلان را تکذیب کرد ولی شایعات باعث شد اخباری در این زمینه منتشر شود و حتی هواداران استقلال نیز بابت پیشنهاد احتمالی تراکتور به مطهری، از منصوریان دلخور شدند.


به هر حال همکاری سوم علیمنصور و ارسلان در تبریز شکل نگرفت و خود منصوریان نیز پس از تنها چند هفته تبریز را به مقصد اراک ترک کرد و حالا مطهری با پیراهن استقلال، مقابل استادش قرار می گیرد که هر دو نفر روزی علاقه داشتند تا در لباس آبی تیم محبوبشان با یکدیگر همکاری کنند ولی این اتفاق رخ نداد.

ارسلان-علیمنصور؛ سالهای دور از خانه (عکس)


منصوریان چند سالی است دور از استقلال که همواره از آن به عنوان خانه دومش یاد کرده، هدایت تیم های مختلفی را برعهده داشته و اکنون او علاوه بر جدال با تیم سابقش، به مصاف ارسلان مطهری می رود که هر گاه پای منصوریان و استقلال در یک بازی در میان بوده، او موفق به گلزنی شده است.


البته باید متذکر شد که مطهری در سال 1400 هنوز موفق نشده است که در لیگ برتر برای استقلال گل بزند. او آخرین بار و در بازی پایانی آبی پوشان در سال 99، موفق شد در تبریز دروازه ماشین سازی را باز کند و از آن بازی که 105 روز می گذرد، در لیگ برتر نتوانسته به حریفان گل بزند.


لازم به ذکر است که مطهری در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا موفق شد دروازه الدحیل را باز کند اما طلسم گلزنی او در سال جدید و در لیگ برتر، همچنان پابرجاست و باید دید گیتار این بازیکن در بازی با آلومینیوم برای گلزنی کوک خواهد بود و او باز هم دروازه یک تیم دیگر منصوریان را باز می کند یا برای دیدن گلزنی مطهری، بازهم باید صبوری به خرج داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی