سرآسیایی: در انتخاب داوران باید دقت بیشتری شود


مجتبی سرآسیایی مربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری پیش از بازی با فولاد حاضر شد.

سرآسیایی: در انتخاب داوران باید دقت بیشتری شود
مجتبی سرآسیایی مربی مس رفسنجان در کنفرانس خبری پیش از بازی با فولاد حاضر شد.

به گزارش توپ 90، مس رفسنجان که هفته قبل بازی خوبی مقابل پرسپولیس از خود به نمایش گذاشت این هفته به مصاف تیم جواد نکونام می‌رود. مربی این تیم کرمانی در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

او در ابتدای صحبت‌هایش گفت: خداراشکر تمرینات خوبی پشت سر گذاشته و ریکاوری خوبی داشتیم و آماده ایم برای بازی مقابل تیم فوتبال بلد و خوب فولاد. کاملا برنامه هایمان را آماده کردیم و آماده رویارویی سخت با این تیم هستیم.

سرآسیایی در مورد بازی با پزسپولیس اشاره کرد:هرکس بازی را دیده باشد می‌تواند بگوید ما مقابل پرسپولیس کاملا به مسائل تاکتیکی مخصوصا کارهای دفاعی احاطه داشتیم و با تغییر سیستم آماده بازی با پرسپولیس بودیم و برنامه هایمان هم خوب بود. در بازی اما روی غفلت گل خوردیم. حالا هم خوب ریکاوری کردیم و آنالیز خوبی روی فولاد داشتیم و اماده و متمرکز برای بازی فردا هستیم.

مربی مس درمورد تیم فولاد گفت: فولاد یک تیم باشخصیت و از لحاظ کادر فنی هم رده بالای لیگ ما است. قطعا بازی سختی داریم و این را می‌دانیم و کار داور هم در این بازی فیزیکی و فنی سخت خواهد بود و انشاالله با تمرکز کامل در زمین باشند و شرایط بازی را کنترل کنند.

او درمورد غایبان تیمش اظهار کرد: محروم نداریم اما اقای کریم زاده را بخاطر مصدومیت نداریم اما خداراشکر مهدی کیانی پس از بهبودی بیماری کرونایش و محمد انصاری که مصدوم شده بود آماده بازی هستند.

سرآسیایی در پایان حرف‌هایش تصریح کرد: در هفته های آخر و بحث امتیاز گیری خیلی سخت است و بحث داوری بسیار موثر است. البته می‌دانیم کمیته داوران واقف اند به این امر ولی خواهش داریم در چینش داوران دقت بالایی شود تا تیم‌ها در این هفته های آخر لطمه نخورند. هدف گذاری ما برای امسال دوباره اعلام میکنم که تیم مس رفسنجان برای ماندن با شخصیت در لیگ تمام تلاشش را خواهد کرد و آقای ربیعی و بازیکنان با شخصیت تیم را در لیگ نگه می‌دارند و برای فصل بعد لیگ برتر آماده می‌شویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها