مادر شهیدان‌ موحدرستگار در کاشان خاکسپاری شد


مادر شهیدان‌ موحدرستگار در کاشان خاکسپاری شد

کاشان - ایرنا - پیکر حاجیه خانم عزت ربیعی مادر شهیدان حسن و محسن (احسان) موحدرستگار در دارالسلام کاشان تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیین خاکسپاری مادر شهیدان موحدرستگار عصر چهارشنبه با حضور آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و جمعی دیگر از مسوولان و خانواده‌های معظم شهیدان و قرائت پیام تسلیت عباس رضایی استاندار اصفهان برگزار شد.

حاجیه خانم ربیعی مادر مکرمه شهیدان حسن و محسن (احسان) موحدرستگار هفتم تیر به دلیل بیماری قلبی در بیمارستان خاتم‌الانبیا تهران بستری شد و پس از ۳۶ سال فراق فرزندانش به دیدارشان شتافت.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این مادر گرانقدرعصر امروز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، از منزل شهیدان واقع در بلوارچمران کاشان به طرف دارالسلام کاشان برگزار شد و در جوار فرزندانش به خاک سپرده شد.

شهید حسن موحدرستگار ۱۵ دی ماه ۱۳۴۲ در شهرستان کاشان متولد شد؛ به عنوان پاسدار در لشکر امام حسین(ع)، گردان امیرالمؤمنین حضور یافت. ۱۱ اسفند ماه ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت و در منطقه نمکزار شمال فاو براثر اصابت گلوله به شهادت رسید و پس از چندین ماه درتاریخ ۱۵ تیرماه۱۳۶۵ در گلزار شهدای دارالسلام کاشان در کنار برادر به خاک سپرده شد.

بسیجی شهید محسن (احسان) موحدرستگار نیز ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۳۴۶ در شهرستان کاشان متولد شد و ۱۱ اسفند ماه ۱۳۶۴ در عملیات والفجر هشت در شمال فاو و به فاصله چندساعت پس از شهادت برادرش به شهادت رسید که در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۵ درگلزار شهدای دارالسلام کاشان به خاک سپرده شد.

شهرستان کاشان یک هزار و ۷۴۲ شهید برای دفاع از اسلام تقدیم انقلاب کرده و دارای ۷۸ شهید مفقودالاثر، ۱۹۶ آزاده، سه هزار و ۹۳۴ جانباز و ۷۴ شهید مدافع حرم است.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا