6 سوداگر مرگ در کیش دستگیر شدند


6 سوداگر مرگ در کیش دستگیر شدند

کیش - ایرنا - فرمانده پاسگاه مرزی دریایی شهید نورخداموسوی کیش گفت: ماموران این پاسگاه موفق به کشف 11 کیلوگرم مواد مخدر از 6 سوداگر مرگ شدند.

به گزارش ایرنا، ستوان ساسان درویشی روز سه شنبه در یک گفت و گوی خبری اظهار داشت: ماموران پاسگاه مرزی دریایی شهید سید نورخداموسوی در سه‌ماهه اول سال جاری حین کنترل مسافران ورودی به جزیره کیش ۶ نفر سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه از این سوداگران ۱۱کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف شده است افزود: سوداگران مرگ به شیوه و شگردهای خاص قصد ورود مواد مخدر در جزیره را داشتند که با هوشیاری این ماموران در ورودی سالن بندرگاه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل شدند.

فرمانده پاسگاه مرزی دریایی شهید نورخداموسوی کیش یادآور شد: برخورد با سوداگران مرگ و افرادی که با وارد کردن مواد مخدر قصد سلب آسایش و آرامش مردم را دارند به طور جدی سرلوحه ماموریت های پلیس است.

درویشی اضافه کرد: هرچند سوداگران مرگ شیوه و شگردهای ورود و فروش مواد مخدر را تغییر می دهند اما هوشیاری ماموران این پاسگاه با همکاری خوب مردم شریف موفقیت های خوبی را در سه‌ماهه اول سال ۱۴۰۰به ارمغان داشته است.

جزیره ۹۱ کیلومتر مربعی کیش با ۴۴ هزار نفر جمعیت در ۱۸ کیلومتری کرانه باختری ایران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!