بررسی عملکرد مدیریت فوتبال زنان


علی‌رغم مشکلات و حواشی که در حوزه فوتبال زنان ایران وجود داشت، توانسته در ماه‌های گذشته آرامش نسبی در این حوزه ایجاد شود.

بررسی عملکرد مدیریت فوتبال زنان
علی‌رغم مشکلات و حواشی که در حوزه فوتبال زنان ایران وجود داشت، توانسته در ماه‌های گذشته آرامش نسبی در این حوزه ایجاد شود.

یکی از انتقادات که بر علیه مدیران قبلی فدراسیون فوتبال مطرح بود، موضوع عدم رسیدگی به حوزه فوتبال و فوتسال زنان بود؛ سرفصل این انتقادات هم مسائلی مانند پاداش معوقه قهرمانی فوتسال آسیا بود بیش از سه سال گذشته بود و پرداختی صورت نگرفته بود، حذف نام تیم ملی فوتبال زنان از رنکینگ فیفا و نابسامانی شرایط تیم‌های ملی در رده بزرگسال و پایه.

اما با گذشت حدود 4 ماه از دوران مدیریت جدید فدراسیون فوتبال و فعالیت سیده شهره موسوی در کسوت نایب رئیس زنان به جای لیلا صوفی‌زاده، می‌توان رشد مثبت حوزه زنان در فدراسیون فوتبال را به خوبی مشاهده کرد؛ از جمله اقداماتی که در ماه‌های گذشته صورت گرفته، می‌توان به رفع همان نقاط ضعف و مشکلاتی که در دوره پیشین فدراسیون فوتبال اشاره کرد.

پرداخت پاداش معوقه قهرمانی تیم ملی فوتسال زنان در آسیا، تعیین‌تکلیف تیم‌های ملی فوتبال زنان ایران در رده بزرگسال و پایه و هم‌چنین بازگشت به رنکینگ فیفا؛ حضور در اردوی بین‌المللی بلاروس هم نقطه مثبت دیگر کارنامه موسوی و مدیران جدید فدراسیون در چهار ماهه گذشته است.

البته که باید دید راهکار آن‌ها برای احیای تیم ملی فوتسال زنان چه خواهد بود و این تیم که به عنوان قهرمان دو دوره متوالی فوتسال آسیا شناخته می‌شود، چگونه سامان پیدا خواهد کرد و از چه زمانی کارش آغاز می‌شود.

نکته حائزاهمیت در زمینه موفقیت فدراسیون فوتبال در حوزه زنان، شاید به تجربه فوتبالی نایب رئیس زنان بازگردد، چرا که سیده شهره موسوی اولین مدیرعامل زن بود که در حوزه فوتبال آقایان حضور داشت و مدیرعاملی باشگاه بادران را برعهده داشت و سپس حالا در نقش نفر دوم در فدراسیون فوتبال، مسئولیت سنگینی را بر دوش دارد که تاکنون توانسته نسبتا موفق باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان