عملیات اجرایی باند دوم کمربندی غربی شهر زاهدان آغاز شد


عملیات اجرایی باند دوم کمربندی غربی شهر زاهدان آغاز شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان از آغاز عملیات اجرایی ساخت باند دوم کمربندی غربی شهر زاهدان بطول 14 کیلومتر با اعتبار 188میلیارد تومان خبر داد.

عطاء اله اکبری روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا راه مناسب را یکی از مولفه‌های توسعه پایدار دانست و اظهارداشت: کمربندی غربی شهر زاهدان از میدان امام رضا(ع) به سمت خروجی محور خاش در محدوده بلوار خلیج فارس به دلیل توسعه ساخت‌ و ساز در اطراف محور و ایجاد شهرک‌های مسکونی متعدد نظیر غدیر شهر، شهرک جهاد و شهرک برق در عمل به یک محور شهری تبدیل شده و نتوانسته آن نقش عبور برون شهری را به خوبی ایفا کند.
وی با اشاره به موقعیت شهر زاهدان که به عنوان حلقه پیوند دهنده بخش مهمی از زنجیره ارتباطی جنوب شرق به‌شمار می‌رود افزود: این اداره‌کل با توجه به جایگاه مهم راه‌های ارتباطی این کلانشهر و همچنین ساماندهی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسائط نقلیه سنگین از خارج شهر و کاهش بار تصادفات ساخت این کمربندی را به عنوان یک ضرورت مورد توجه ویژه قرار داد.
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا براساس برنامه‌ریزی انجام شده ساخت این کمربندی به عنوان یکی از پروژه‌های مهم‌ زیرساختی برای مرکز استان با اعتبار ۱۸۸میلیارد تومان توسط پیمانکار بخش خصوصی عملیاتی شد.
وی خاطرنشان کرد:در یک برنامه زمان‌بندی ۲ ساله این پروژه مهم راه‌سازی در زاهدان تکمیل و بسیاری از این مشکلات این بخش مرتفع می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شلیک راکت از سمت رفح به گذرگاه «کرم ابوسالم»