قوه قضائیه بازوی توانمند نظام در برخورد با مفسدان خسارت آفرین است


قوه قضائیه بازوی توانمند نظام در برخورد با مفسدان خسارت آفرین است

امام جمعه تویسرکان گفت: قوه قضائیه بازوی توانمند نظام اسلامی در برخورد با مفسدان خسارت آفرین اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی با هدف ایجاد امنیت روحی و روانی در جامعه است.

حجت الاسلام‌والمسلمین مرتضی موحدی پنجشنبه 3تیرماه، در دیدار با کارکنان دستگاه قضا و دادگستری تویسرکان به مناسبت هفته قوه قضائیه، بیان کرد: همانطور که برای رشد و بالندگی یک کشور به فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و فعالیت‌های علمی نیاز است، باید با متخلفانی که به دنبال سودجویی و آسیب وارد کردن به بخش‌های مختلف کشور هستند برخورد قانونی و قاطع صورت بگیرد.

وی افزود: کارکنان دستگاه قضا در همه بخش‌ها یکی از ارکان تثبیت کننده جایگاه نظام و مجری حدود الهی هستند که از حرکت جامعه به سمت فساد و تباهی جلوگیری می‌کنند.

حجت الاسلام موحدی با گرامیداشت یاد شهید بهشتی و یاران روشن ضمیر ایشان، تأکید کرد: خط و مشی و مسیر روشن قوه قضائیه در دهه چهارم انقلاب اسلامی همان مسیر مقدس آرمان‌های اولیه و اصلی انقلاب است و تفکر و راه الهی شهید بهشتی هرگز از بین رفتنی نیست.

وی گفت: استقلال و اقتدار دستگاه قضا در پرتو پایداری در راه اصول غیر قابل گسست انقلاب اسلامی حاصل می‌شود و امروز شاهد حجم عظیم خدمات قوه قضائیه به عموم مردم هستیم.

امام جمعه تویسرکان حرکت قدرتمند در مسیر ایجاد عدالت اجتماعی در همه بخش‌ها را یکی از مهمترین وظایف همه مسئولان و مردم و همچنین دستگاه قضا دانست و متذکر شد: برای پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی و حل مشکلات عموم مردم در حوزه‌های مختلف به همراهی و هم‌افزایی قوای سه‌گانه در سطوح مدیران بالا دستی، میانی و پایین دستی نیاز است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات هدفمند و امید بخش قوه قضائیه در سال‌های اخیر، فضا را برای گسترش و تقویت فساد در بسیاری از بخش‌ها نا امن کرده است، خاطرنشان کرد: با این حال با توجه به رسالت بزرگ و الهی دستگاه قضا، حرکت مقتدرانه و تلاش‌های شبانه‌روزی قوه قضائیه باید تداوم پیدا کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین تصاویر از دو تروریستی که در حمله پهپادی نیروهای امنیتی ایران به هلاکت رسیدند