دبیرخانه دایمی همایش فاضلین نراقی در دلیجان راه‌اندازی می‌شود


دبیرخانه دایمی همایش فاضلین نراقی در دلیجان راه‌اندازی می‌شود

خمین - ایرنا - فرماندار شهرستان دلیجان گفت: دلیجان مهد پرورش بزرگان فرهنگی، علمی و سیاسی است و در این راستا به زودی دبیرخانه دایمی همایش فاضلین نراقی در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

«وحید براتی‌زاده» روز چهارشنبه در شورای اداری دلیجان افزود: معرفی مفاخر فرهنگی الگوسازی رفتاری و عملی از منش و اندیشه‌های بزرگان سیاسی، علمی و فرهنگی از مسایل برجسته در این شهرستان است.

وی در بخشی از سخنانش با تقدیر از حضور آگاهانه مردم این شهرستان در انتخابات ۲۸ خردادماه جاری، بیان کرد: نخستین انتخابات پس از شیوع ویروس کرونا با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و از دست اندرکان اجرایی،نظارتی ، امنیتی و انتظامی و بازرسی انتخابات تشکر می‌شود.
فرماندار دلیجان جوان گرایی در حوزه نظارت و اجرای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ویژگی های برگزاری این دوره از انتخابات در دلیجان عنوان کرد.
براتی‌زاده، ادامه راه شهدا به ویژه شهید سلیمانی را پیام مهم این دوره از انتخابات دانست و گفت: دشمنان نظام از یک سال گذشته برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه در فضای واقعی و مجازی برنامه‌ریزی کردند و این مردم بودند که با هوشیاری توطئه دشمنان را بی‌اثر کردند.
وی ادامه داد: مردم بصیر ایران با صفوف فشرده تا بامداد در شعب اخذ رای نیرنگ های دشمنان نظام اسلامی را نقش برآب کردند.
فرماندار دلیجان با اشاره به هفته گرامیداشت قوه قضائیه بیان کرد: فرهنگ‌سازی قضایی و اقدامات پیشگیرانه عملیاتی برای کاهش مراجعان به دادگستری این شهرستان ضروری است.
براتی زاده ادامه داد: ظرفیت صنعتی دلیجان می‌تواند این شهرستان را به دومین قطب صنعتی استان مرکزی تبدیل کند.
دلیجان در جنوب استان مرکزی است و ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف یک گور دسته‌جمعی جدید در بیمارستان شفای غزه