جشن «دختر ماه» به مناسبت روز دختر برگزار می شود


جشن «دختر ماه» به مناسبت روز دختر برگزار می شود

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مراسم جشن «دختر ماه» با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به مناسبت روز دختر برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: روح الله عبداللهی، مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر و آغاز دهه کرامت این اداره کل با همکاری اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مراسم جشن «دختر ماه» را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در روز شنبه مورخ ۲۲ خرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در محل پردیس سینمایی خاوران برگزار می کند.

عبدالهی افزود: در حاشیه این مراسم ضمن برگزاری جشن میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) ویژه برنامه‌های فرهنگی متعددی از جمله پویش «حرف آورد» با موضوع دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات پیشرو انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: پویش حرف آورد، اولین جشنواره سخنوری ایران زمین در راستای گفتمان امید و پیشرفت با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری با موضوع تواصی به حق توسط تک تک آحاد جامعه با هدف تشویق به مشارکت در انتخابات و ترویج این فرهنگ اسلامی در بین دختران شرکت کننده در این مراسم، اجرا می گردد.

وی در پایان گفت؛ جهت سهولت حضور میهمانان در این مراسم فرهنگی،مذهبی با همکاری شرکت اتوبوسرانی در ۱۳ نقطه از شهر تهران وسیله رفت و برگشت در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


60 درصد ساکنان محله جوادیه تهران افغانستانی هستند