مشکلات کشور با انتخاب رئیس‌جمهور اصلح حل می‌شود


مشکلات کشور با انتخاب رئیس‌جمهور اصلح حل می‌شود

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم تشنه عدالت‌ هستند و با حضور حداکثری و بالا به رئیس‌جمهور اصلح، مشکلات کشور به خوبی حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی پیش از ظهر امروز (۱۷ خردادماه) در نشست با احزاب سیاسی شهرستان سلطانیه با بیان اینکه هدف برخی، تنبلی‌ها و بی‌تدبیری‌ها خسته کردن مردم وفادار به نظام‌ است، عنوان کرد: تلاش شده است مردم از این بی‌توجهی‌ها سرخورده و ناراحت شده و در انتخابات مشارکت نداشته باشند.

وی با بیان اینکه نظام، خواستار مشارکت حداکثری مردم بوده و در اصل این مشارکت، ضامن پیروزی قوی‌تر دولت است، اظهار کرد: در صورت پیروزی یک دولت هم‌سو با قوه قضائیه و مقننه، مردم مجال خواهند یافت تا از مجادلات بین جریان‌های سیاسی در کشور خلاصی یافته و نفس تازه‌ای بکشند. همچنین فضای کشور برای کار و خدمت به مردم مهیا شود.

شجاعی با اشاره به اقدامات مخرب گسترده علیه مجلس یازدهم، گفت: جریان غرب‌گرا در تلاش است با شایعه‌پراکنی گسترده، تخریب اقدامات مجلس و نفرت‌پراکنی بر ناکارآمدی‌های خود سرپوش بگذارد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در خانه ملت بیان کرد: اقدامات مجلس همچون مالیات بر خانه‌های خالی، مالیات بر عایدی سرمایه، حقوق بازنشستگان، کارکنان دولت، مالیات هنرمندان و سلبریتی‌ها و ترمیم حقوق کارگران، گام‌های بزرگی در راستای تحقق عدالت در کشور برداشته است.

این نماینده مجلس با تمجید از توصیف رهبر معظم انقلاب در خصوص مجلس یازدهم در قالب عناوینی همچون «قوی‌ترین و انقلابی‌ترین مجلس»، متذکر شد: ما برای وحدت، یکپارچگی و خدمت به مردم و انقلاب کار می‌کنیم و هر جا که سفره‌ای باز شد، آن عرصه را رها کرده و در سنگر دیگری به خدمت مشغول خواهیم شد.

شجاعی با تاکید بر اینکه اسلام و انقلاب به دنبال عدالت است، یادآور شد: شمشیر عدالت دو لبه دارد، لبه‌ای که به سمت دیگران است کُندتر و لبه‌ای که به سمت خودی‌ها است، برّنده‌تر است.

نائب‌رئیس کمیسون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی مسئول ادامه داد: متاسفانه گاهی برای اخذ یک وام ۵ میلیون تومانی، عدالت سفت و سختی اعمال می‌شود، در حالی که برخی‌ها آزادانه و بدون هیچ مزاحمی وام‌های چند هزار میلیاردی دریافت کرده‌اند.

این‌ مسئول تاکید کرد: مردم تشنه عدالت‌ هستند و با حضور حداکثری و بالا به رئیس‌جمهور اصلح، مشکلات کشور با خوبی حل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات کشور نیاز به یک منجی دارد، خاطرنشان کرد: با استقرار دولت جوان و انقلابی از این پیچ تاریخی نیز به سلامتی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی