حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه سربلندی نظام اسلامی است


حضور حداکثری مردم در انتخابات مایه سربلندی نظام اسلامی است

آبادان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ضمن تاکید بر حضور آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: سربلندی نظام در سایه حضور حداکثری و پررنگ مردم بر سر صندوق‌های رای محقق می شود.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد جمعه شب در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای از خواسته‌ها و توصیه اکید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است که قدرت چانه‌زنی نظام در دیپلماسی را افزایش داده و مایه اعتبار نظام اسلامی در سطح جهان خواهد بود.

وی انتخاب نامزد اصلح را مهم توصیف کرد و گفت: به تعبیر حضرت آقا کسی که بتواند به حول قوه الهی دولت انقلابی و جوان با مدیریت جهادی تشکیل دهد انقلاب را در جهت اهداف نظام پیش خواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان اینکه زنان و مردان انقلابی باید در انتخاب فرد اصلح دقت داشته باشند، افزود: اولین مطالبه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب این است که بر سر صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم و در سرنوشت کشور سهیم باشیم.

به گزارش ایرنا امام جمعه خرمشهر نیز در این مراسم ضمن تسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره) گفت:توجه، تفکر، تدبر، تعمق در اندیشه امام و فهم صحیح این اندیشه ناب و عمل کردن به آن یک ضرورت همیشگی برای مردم و مسئولان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام محمدجواد عادل‌پور افزود: انتخابات در اندیشه حضرت امام در جایگاهی قرار دارد که تمام پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بر رای مردم تکیه دارد.

وی بیان داشت: در اندیشه حضرت امام انتخابات یک تکلیف الهی و شرعی برای مومنین و یک وظیفه ملی و انسانی برای همه ایرانیان است بنا بر این همه مردم باید تلاش کنند که در انتخابات شرکت فعال داشته باشند.

حجت الاسلام عادل‌پور افزود:در اندیشه حضرت امام خمینی(ره) توهین، تحقیر، هتک حرمت، تهمت زدن، نه فقط فعل حرام است بلکه در نظام جمهوری اسلامی ایران و اسلام یک فاجعه است.

وی یکی از اهداف شوم استکبار جهانی را فاصله انداختن بین مردم و نظام ،دور کردن مردم از صحنه انقلاب و ایجاد گسست در پیوند پولادین مردم و آرمان های انقلاب دانست و گفت: در ۲۸ خرداد بار دیگر مردم با حضور در صحنه انتخابات نشان خواهند داد که هیچ چیزی نمی تواند بین مردم و آرمان های امام راحل فاصله اندازد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم