لزوم شکل گیری دبیرخانه دائمی دهه کرامت در فارس


لزوم شکل گیری دبیرخانه دائمی دهه کرامت در فارس

دهقانی با اشاره به اینکه لازم است دبیرخانه دائمی دهه کرامت استان فارس شکل بگیرد تا در طول سال نسبت به برنامه ریزی اقدام کند، گفت: اگر این دبیرخانه شکل بگیرد و در طول سال برنامه ریزی انجام دهد، به طور حتم بازخوردهای خوبی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مصطفی دهقانی»، امروز (سه شنبه 11 خرداد) در جلسه کمیته اصناف ستاد دهه کرامت استان فارس که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، با اشاره به نحوه فعالیت ستاد دهه کرامت در کشور و استان، گفت: پیگیری کارهای ستاد دهه کرامت استان به عهده این ستاد است اما محوریت فعالیت ها با حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) خواهد بود.

نماینده ستاد کانون های مساجد فارس در ستاد دهه کرامت استان با یادآوری این مطلب که جلسه جمع بندی مصوبات کمیته ها با حضور تولیت آستان مقدس و همچنین استاندار فارس برگزار می شود، افزود: این مراسم با حضور مسئولین کمیته ها و مدیران دستگاه های اجرایی همراه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه لازم است دبیرخانه دائمی دهه کرامت استان فارس شکل بگیرد تا در طول سال نسبت به برنامه ریزی اقدام کند، گفت: اگر این دبیرخانه شکل بگیرد و در طول سال برنامه ریزی انجام دهد، به طور حتم بازخوردهای خوبی خواهد داشت.

دهقانی با اشاره به اینکه مصوبات خوبی در رابطه با دهه کرامت داشته ایم که اگر حتی نیمی از مصوبات را انجام دهیم کار خوبی شکل می گیرد، افزود: با توجه به محدودیت های کرونا و اینکه مردم در مضیقه بوده اند، می طلبد با اجرای برنامه های شاد در دهه کرامت حال و هوای مردم را به مدد این دهه عوض کنیم.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آتش سوزی در هتل پارسیان کوثر تهران