مرکز واکسیناسیون خودرویی در جوار حرم عبدالعظیم (ع) افتتاح شد


مرکز واکسیناسیون خودرویی در جوار حرم عبدالعظیم (ع) افتتاح شد

شهرری - ایرنا - پنجمین مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونای شهر تهران روز سه‌شنبه با حضور مسئولان شهرستان ری در جوار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) افتتاح شد.

شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری در آیین افتتاح این مرکز با بیان اینکه تجمیع مراکز واکسیناسیون با همکاری ستاد ملی مقابله با کرونا و شهرداری تهران در حال انجام است، گفت: سه ایستگاه برای فرآیند واکسیناسیون مراجعان در نظر گرفته شده است.

فرهاد افشار افزود: در ایستگاه اول مراجعان بدون نیاز به ترک خودرو پذیرش و کارت واکسیناسیون دریافت و در ایستگاه دوم تزریق واکسن در خودرو صورت می پذیرد و در ایستگاه پایانی نیز پزشک مقیم شرایط عمومی افراد را را بررسی و کارت واکسیناسیون را تایید نهایی می کند.

وی رعایت فاصله، نظم بیشتر و افزایش تعداد دریافت کنندگان واکسن را از مزایای راه اندازی این مرکز برشمرد و خاطرنشان کرد: مرکز واکسیناسیون خودرویی کرونا در حال حاضر از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۴ پذیرای شهروندان بر اساس رده بندی گروه های سنی است و پیش بینی می شود، روزانه یکهزار و ۵۰۰ دوز تزریق در این محل انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه افراد مسن از مصادیق اولویت دار گروه‌های هدف واکسیناسیون کرونا هستند، اظهار داشت: تامین فضاهای مناسب و استفاده از فضاهای عمومی برای تسهیل دریافت واکسن سالمندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گفته رییس مرکز بهداشت شهرستان ری، تاکنون بیشتر از ۳۰ هزار نفر در این شهرستان ری علیه کرونا واکسینه شده اند و به طور میانگین هم اکنون سه هزار نفر از ساکنان شهرستان ری روزانه واکسن کرونا دریافت می کنند.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا