کرمان میزبان مدیران مراکز مشاوره ازدواج کشور شد


کرمان میزبان مدیران مراکز مشاوره ازدواج کشور شد

کرمان - ایرنا - رییس اداره اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: دهمین دوره ملی دانش افزایی مدیران مراکز مشاوره ازدواج و خانواده با محوریت خانواده و فرزندپروری به میزبانی این استان برگزار می شود.

هادی طالبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دهمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده ۱۱ و ۱۲ خرداد ماه با محوریت خانواده و فرزندپروری به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان است.

وی اظهار داشت: این نشست با همکاری دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان، دهمین دوره ملی دانش افزایی مدیران، روانشناسان و مشاوران مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با اشاره به عناوین و اساتید این دوره ملی ۲ روزه گفت: 'مروری بر درمان های پست مدرن در خانواده درمانی' با تدریس حسن عماری، ‎مدیرگروه روانشناسی خانه اندیشمندان علوم انسانی کشور، ‎مدیر و موسس مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره بهروان، ‎مدرس کشوری انتخاب رویکرد درمانی، ‎مشاور کنونی رییس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور و معاون آموزشی اسبق سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور یکی از برنامه های این دوره است.

همچنین به 'مشاوره خانواده و زوج درمانی یکپارچه نگر (اصول و فنون در عمل)' نیز با تدریس یاسر مدنی فوق دکتری مشاوره و روان درمانی کوتاه مدت دانشگاه تهران، استادیار گروه مشاوره دانشکده علوم تربیتی دانشگاه تهران و اساتید استان کرمان در این دوره پرداخته می شود.

'مهارت فرزند آوری و فرزند پروری' با تدریس عباس رحمتی عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر، 'تک فرزندی و پیامدهای آن' مدرس نوذر نخعی استاد پزشکی اجتماعی و پژوهشگر مرکز تحقیقات مدیریت خدمات سلامت دانشگاه علوم پزشکی 'روشهای مدیریت و کنترل خشم در خانواده' توسط صدیقه میرزایی مدرس دانشگاه شهید باهنر کرمان، 'نقش فضای مجازی بر خانواده (فضای مجازی و آسیب های خانواده)' با تدریس فاطمه اخلاقی یزدی مدیر مرکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده اوج آرامش به عنوان دیگر عناوین این دوره اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، به شرکت کنندگان در این دوره ملی، گواهینامه مشترک وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعطا خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)