3 بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمدجان باختند


3 بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمدجان باختند

یاسوج- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد با فوت سه بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته به 670 نفر رسید.

پرویز یزدان پناه عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اکنون ۲۰۵ بیمار در بیمارستان‌های معین کرونای کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند.

وی بیان کرد: از این تعداد ۱۱۰ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۲ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه درمان هستند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: از مجموع ۱۰۳ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۲۷ درصد موارد مثبت بودند.
یزدان پناه با بیان اینکه بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های گچساران، بویراحمد و باشت بوده است ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد حدود ۴۷ هزار ۲۶۶ نفر بهبود یافته اند.

با وجود تعطیلی مراکز گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اما امروز آبشار یاسوج مملو از مسافران و گردشگرانی بودند که دستور العمل های بهداشتی را رعایت نمی کردند.

این مسافران در باغ های تفریحی واقع در آبشار یاسوج اسکان داده شده بودند و در گفت و گو با خبرگار ایرنا اظهار داشتند: هیچ کس در هنگام ورود به شهر یاسوج جلوی آنها را نگرفته است.

در هفته گذشته در نشست ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد مقرر شده بود تا پایان انتخابات ۲۸ خرداد روز های چهارشنبه،پنجشنبه و جمعه هر هفته از ورود گردشگران به این استان جلوگیری می شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب