رفسنجان 42 شهید در فتح خرمشهر تقدیم کرد


رفسنجان 42 شهید در فتح خرمشهر تقدیم کرد

کرمان - ایرنا - فرماندار رفسنجان گفت: مردم شهید پرور این شهرستان برای آزادی خرمشهر، فرزندان خود را راهی میدان جنگ کردند و در این نبرد نظامی 42 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند.

به گزارش ایرنا ، مجید فصیحی هرندی شامگاه دوشنبه به مناسبت سوم خرداد ، آزادسازی خرمشهر؛ در آئین تجدید میثاق جمعی از کارمندان و مردم این شهر با شهدای فتح خرمشهر در گلزار شهدای این شهر یاد همه شهدای انقلاب و اسلام را گرامی داشت و افزود: وقتی مرزهای ایران اسلامی مورد چپاول دشمنان قرار گرفته بود از همه نقاط کشور فرزندانی با قرار دادن همه هستی خود در طبق اخلاص، به نبرد با دشمن شتافتند و مظلومانه جنگیدند و به شهادت رسیدند.

وی بیان کرد: در عملیات بیت المقدس و نجات خرمشهر از چنگال دشمن، رزمندگان بیش از یک ماه مقابل تجاوز دشمن ایستادگی کردند.

فرماندار رفسنجان افزود: عملیا تبیت المقدس در سوم خرداد ۶۱ به پیروزی رسید و امام فرمود خرمشهر را خدا ازاد کرد و بیش از ۴۰ شهید در جریان فتح خرمشهر از رفسنجان بودند.

فصیحی هرندی ادامه داد: این شهدا نماد ارزشمند برای ما هستند باید به خواسته آن ها که همان طی کردن راه اسلام و تبعیت از ائمه معصوم و ایستادگی در برابر ظلم و ستم است خوب بیندیشیم و خوب عمل کنیم؛ آن ها جانشان را برای دفاع از اسلام و ارزش های اسلام و انقلاب فدا کردند و به فیض شهادت نائل آمدند.

فرماندار رفسنجان افزود: ما به ظاهر زنده ایم اما این ها زنده اند، به یمن شهدای خرمشهر، انقلاب و جمهوری اسلامی علی رغم همه مشکلات سرافراز است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر